خرید، فروش و اجاره لیفتراک

کارتن کلمپ لیفتراک

کارتن کلمپ لیفتراک

 کارتن کلمپ لیفتراک یک مدل کلمپ لیفتراک است که برای جابجایی کارتن هایی که بسیار ضعیف و بدون پالت استفاده می شود و انتقال آن ها با لیفتراک معمولی بسیار سخت است. در شهر لیفتراک این مدل  نیز موجود می باشد.

اگر صاحب کسب و کاری هستید که روزانه از لیفتراک استفاده می کنید، احتمالاً از قبل با نحوه کار آنها آشنا هستید. با این حال، اگر نیاز به کار با مواد خاصی مانند یونجه، رول های کاغذی ، کارتن ها یا موارد دیگر دارید، اتصال لیفتراک می تواند به شما کمک کند این کار را با سهولت و کارایی بیشتر انجام دهید.

اگر به دنبال جابجایی انواع مواد هستید، کلمپ لیفتراک یک راه حل عالی است. شهر لیفتراک اینجاست تا درباره اینکه کلمپ لیفتراک چیست، انواع مختلف آن ها و موادی که می توانند با آن ها کار کنند، صحبت می کند.

نحوه استفاده از کلمپ لیفتراک

کلمپ لیفتراک به اپراتورها اجازه می دهد تا محصولات منحصر به فرد را با خیال راحت حمل کنند. کلمپ لیفتراک اتصالی است که به دکل لیفتراک بسته می شود. این گیره ها معمولاً در محل اتصال چنگال سنتی قرار می گیرند. انواع مختلفی از کلمپ لیفتراک وجود دارد که بسته به نوع کار و محصول خود می توانید مدل مناسب را انتخاب کنید. نوع کلمپ مورد نیاز شما در مشاغل مختلف متفاوت است، بنابراین قبل از خرید حتما با کارشناسان شهر لیفتراک مشورت کنید.

بیشتر بخوانید
خرید لیفتراک بائولی

بیشتر بدانید:قطعات لیفتراک

کارتن کلمپ لیفتراک

انواع کلمپ لیفتراک

در بازار کلمپ های لیفتراک زیادی بسته به نوع بار و موار وجود دارد. رایج ترین کلمپ لیفتراک مورد استفاده توسط مشاغل عبارتند از:

کلمپ چنگالی :

این نوع گیره برای تحمل بارهای نامناسب مانند لاستیک ها استفاده می شود. کلمپ های چنگال، جابجایی موادی را که معمولاً مدیریت آنها سخت است، آسان تر و ایمن تر می کند.

کلمپ باله:

یک گیره باله می تواند تقریباً با هر ماده ای که از پالت استفاده نمی کند مانند یونجه، پنبه یا پشم کار کند.

کلمپ کارتن:

کلمپ های  کارتن یا لوازم خانگی اغلب برای حمل محموله های بسته بندی شده حاوی سبزیجات، لوازم خانگی یا سایر مواد بدون پالت استفاده می شود. این نوع گیره برای جابجایی ایمن این محصولات طراحی شده است.

بیشتر بدانید:فروش لیفتراک

بیشتر بخوانید
تعمیر لیفتراک برقی

کارتن کلمپ لیفتراک

کلمپ های رول کاغذی:

این کلمپ ها برای مشاغلی که نیاز به حمل رول کاغذ دارند ایده آل هستند. با شکل گرد و طراحی صاف، سقوط رول های کاغذ در حین حمل و نقل آسان است. کلمپ های رول کاغذ کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که می توانید رول های کاغذ را با سهولت بیشتری جابجا کنید.

کلمپ بلوک بتنی:

این نوع کلمپ برای حمل ایمن بلوک ها یا آجرهای بتنی بدون آسیب یا شکستن محصول استفاده می شود. کلمپ های بلوک بتنی با عناصر نرم تری طراحی شده اند تا بالشتک برای محافظت بیشتر فراهم کنند.

قبل از خرید کلمپ لیفتراک، بهتر است بدانید چه نوع گیره ای برای کسب و کار شما مناسب است. با استفاده از مشاوره یک متخصص می توانید دقیقاً گیره مورد نیاز خود را قبل از نهایی کردن خرید خود تهیه کنید.

بیشتر بدانید:تعمیر لیفتراک

اتصالات کارتن کلمپ لیفتراک

 

جابجایی لوازم خانگی مانند ماشین لباسشویی، یخچال، مایکروویو و تلویزیون در صورت داشتن کلمپ کارتن مناسب بسیار آسان می شود. سایت‌های تولید و مراکز تدارکات از کارتن کلمپ لیفتراک و سایر اتصالات لیفتراک گیره استفاده می‌کنند. تا به راحتی موجودی انبار را بدون در نظر گرفتن محل انتخاب یا محل نگهداری کنند. این گیره ها به طور ماهرانه ای طراحی و طراحی شده اند تا اطمینان حاصل شود که کالاهای حساس شما در فرآیند جابجایی آسیب نمی بینند.

  • ساختار قاب سفت و سخت
  • لنت های آلومینیومی با سطح بزرگ
  • آستر لاستیکی ولکانیزه با اصطکاک بالا
  • جابجایی ایمن/بدون آسیب
بیشتر بخوانید
لیفتراک سهند

بهتر است بخوانید:معاوضه لیفتراک

کلمپ لیفتراک و سایر لوازم جانبی را از شهر لیفتراک تهیه کنید.
اگر به دنبال اتصالاتی هستید که به شما توانایی جابجایی انواع مواد و افزایش انعطاف پذیری تجهیزات شما را بدهد، کلمپ لیفتراک انتخاب ایده آلی است. شهر لیفتراک ، لیفتراک های جدید و مستعمل و همچنین لوازم جانبی اضافی را ارائه می دهد که به مشاغل کمک می کند کار را انجام دهند.

تیم ما متشکل از متخصصان با مهارت بالا اینجا هستند تا در همه چیز از انتخاب اتصال مناسب گرفته تا خدمات تعمیر و نگهداری لیفتراک به شما کمک کنند. برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

بیشتر بدانید:

خرید لیفتراک

اجاره لیفتراک

جک پالت

‫0/5 ‫(0 نظر)

3 دیدگاه دربارهٔ «کارتن کلمپ لیفتراک»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *