خرید، فروش و اجاره لیفتراک

بهترین نوع ایفتراک

بهترین نوع لیفتراک

بهترین نوع لیفتراک که در سایت شهر لیفتراک به شرح آن می پردازیم.

تولید کنندگان زیادی در صنعت تولید و ساخت لیفتراک وجود دارند. که تولید کنندگان خود دارای رتبه بندی هستند در هر برند لیفتراک می توانیم شاهد ویژگی ها و کاربرد های خاصی باشیم و درهنگام خرید لیفتراک برای اینکه بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید باید همه جوانب را در نظر بگیرید.

بهترین برندهای لیفتراک

عوامل مختلفی باعث می شوند تا یک نوع لیفتراک جز بهترین نوع لیفتراک باشد که یکی از مهمترین آنها ایمنی است و توسعه محصولات با ایمنی بالا جزو کارهایی است که تولید کنندگان انجام می دهند. بعضی از تولید کنندگان لیفتراک، فناوری های مختلف را با هم گرد آورده تا بهترین محصول را به بازار ارائه دهند که در زیر لیستی از بهترین تولید کنندگان را برای شما شرح می دهیم.

بیشتر بدانید: فروش لیفتراک

بهترین نوع ایفتراک

10 برند لیفتراک برای خرید به شرح زیر می باشد که جز بهترین نوع لیفتراک هستند :

  • تویوتا
  • یاله (yale)
  • هانگچا
  • بندی (bendi)
  • میتسوبیشی
  • کلاغ
  • درکسل (Drexel)
  • دوسان
  • هیستر (Hyster)
  • یونگ هاینریچ
  • کامبی لیفت (combilift)
  • لیفتراک کلارک

تویوتا

برای انتقال های مختلف و ظرفیت بار شرکت صنایع تویوتا سالها در پیشرو بوده است.

یاله (yale)

در سال 1920 نخستین برند یاله لیفتراک تولید شد. و تولید لیفتراک های سراسر جهان را امروزه انجام می دهد و به بازار عرضه می کند و ظرفیت های حمل 3500 پوند و 35000 پوند را دارا می باشند. این نوع ایفتراک ها بیشتر در اسکله ها، مزارع، صنعت ساخت و ساز و انبارها کاربرد دارند و باعث سرعت روند کارها می شوند. لیفتراک دارای هر برندی که باشد می تواند دچار خرابی شود و تعمیر و بهینه سازی لیفتراک که کاری تخصصی می باشد توسط کارشناس صورت می گیرد که با بررسی های لازم مشکل را رفع می کند.

بیشتر بخوانید
گیربکس لیفتراک

هانگچا

تعداد زیادی لیفتراک برقی در انواع سه چرخ و چهار چرخ در برند هانگچا لیفتراک وجود دارد.

بهتر است بدانید: قطعات لیفتراک

بهترین نوع ایفتراک

بندی (bendi)

در صنایع مختلف از لیفتراک ها استفاده های فراوانی می شود. جهت فعالیت هایی که در فضاهایی با عرض کم بویژه حمل مواد و ذخیره مواد در انبارها همچنین بارگیری و تخلیه کالاهای بسته بندی شده و فعالیت های مشابه دیگر، لیفتراک برقی برند بندی بیشترین کاربرد را دارد.

برای نگهداری محصولات بسته بندی استاندارد این نوع از لیفتراک ها دارای سه مرحله ای و چهار مرحله ای، دو عمق و درایو دارند. برای راهنمایی آسان و نگهداری کالاها این نوع لیفتراک در راهروهای طویل با عرض کم طراحی شده اند. پیدا کردن مشکلات لیفتراک برقی کاری تخصصی است که میزان ظرفیت بارگیری حمل این نوع از لیفتراک ها از 3000 پوند آغاز می شود و تا 5500 پوند فراتر می رود.

میتسوبیشی

شرکت میتسوبیشی login next، آموزشی ویبولیتین این نوع لیفتراک را از خطوط تولید میتسوبیشی، یونیکار ارز و نیچیو حمل می کند.

بیشتر بخوانید
لوازم یدکی لیفتراک یال

در حالی که تعداد برندهای برتر لیفتراک در دنیا بیشتر از تعدادی است که در این مطلب معرفی می کنیم اما به علت تفاوت های زیادی که این برندهای نامبرده با یکدیگر دارند به معرفی آنها پرداخته ایم.

دوسان

محصولات قابل توجه شامل لیفتراک های سری pro-5 از محصولات شرکت وسایل نقلیه صنعتی دوسان 781 میلیون دلار(با کسب مقام دهم)  می باشد که clark material Handling بعدا به لیست شرکت های موجود اضافه شد. زیرا همان درآمد Doosan را به خود اختصاص داده است که پس از توجه به نرخ ارز برای مقام دهم تساوی داشته باشد.

بهتر است بخوانید: تعمیر لیفتراک

بهترین نوع ایفتراک

هیستر (Hyster)

برند هیستر یکی از معروف ترین برندهای لیفتراک دنیا می باشد. که جز بهترین نوع لیفتراک می باشد. کار این کمپانی از سال 1929 آغاز شده است و تولید تجهیزات بالابری و حمل و جابجایی مواد را انجام می دهد. در بیشتر از 130 کشور دنیا مراکز توزیع و پخش این برند وجود دارد. تولید میلیون ها دستگاه لیفتراک از دیگر امتیازات این برند می باشد.

پیشگام بودن در صنعت و سایر تجهیزات مربوط به انتقال مواد را لیفتراک هیستر دارا می باشد. بالابردن بهره وری و کاهش هزینه های مربوط به انتقال مواد از دیگر ویژگی های این برند است و باعث شده ویژگی های ویژه و متمایزی نسبت به سایر برند های دیگر داشته باشد.

یونگ هاینریچ

لیفتراک های برقی متعددی برای انواع نیازها را گروه یونگ هاینریش ارائه می دهد.

بیشتر بخوانید
خرید لیفتراک بائولی

کامبی لیفت (combilift)

این لیفتراک که ساخت کشور ایرلند می باشد و مخصوص حمل بارها و کالاهای سنگین و بزرگ بوده با استفاده از کانال فروش در85 کشور در سرتا سر دنیا پخش می شود. خط تولید این برند لیفتراک در سال های اخیر افزایش یافته است. سه ماشین جدید در طول دو سال اخیر به بازار عرضه شد که با ظرفیت طولانی و سنگین کالاها و همچنین با دوام و مقاومت بالا طراحی شده است.

حمل و جابجایی بارهای سنگین و زیاد خود را با خرید لیفتراک کامبی لیفت با اطمینان خاطر می توانید انجام دهید. این بهترین نوع لیفتراک و وسیله برای بکارگیری در صنایع فولاد، بسته بندی، چوب و بتون می باشد چرا که دارای ظرفیت بالایی می باشد.

لیفتراک کلارک

شرکت ها و انبارهایی که بار زیادی برای جابجایی دارند از این برند زیاد استفاده می کنند و جز برندهای معروف در میان این شرکت ها می باشد. اما این برند ممکن است نسبت به لیفتراک  کاترپیلار محبوبیت کمتری داشته باشد اما در همه فروشگاههای سبک اعم از فضای بزرگ در انبارهای صنعتی یا فروشگاههای کوچک در سوپرمارکت ها یا فروشگاههای مواد غذایی، کیفیت بار و اقامت خوبی را دارا می باشند. لیفتراک های سری S و GEX جزو لیفتراک های قابل توجه می باشند.

بیشتر بدانید:

بهترین نوع لیفتراک

 

 

‫0/5 ‫(0 نظر)

5 دیدگاه دربارهٔ «بهترین نوع لیفتراک»

  1. مقاله بهترین نوع لیفتراک بسیار مفید بود در جهت شناسایی انواع لیفتراک ها و نکات مهم در خرید لیفتراک .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *