خرید، فروش و اجاره لیفتراک

لیفتراک بائولی

خرید لیفتراک بائولی

خرید لیفتراک بائولی در سایت شهر لیفتراک:

کمپانی لیفتراک بائولی(Baoli)

کمپانی لیفتراک بائولی ( Baoli) به عنوان یکی از اعضای شرکت کایون در زمینه تولید و ارائه خدمات لیفتراک و تکنولوژی انبار داری توسط شرکت کایون در نزدیکی شهر شانگهای تاسیس و مدیریت می شود. گروه تولید کننده لیفتراک کایون بائولی با نام انحصاری کایون در کشور آلمان تاسیس شده است.  کمپانی لیفتراک کایون بائولی تولید کننده انواع لیفراک دیزلی ، لیفتراک دوگانه سوز ، لیفتراک برقی و هم چنین انواع استاکر ، ریچ تراک ، جک پالت و یدک کش در تناژهای مختلف می باشد.

انواع مدل های لیفتراک بائولی

شرکت لیفتراک کایون بائولی نیز‌ مانند شرکت های دیگری که در زمینه ساخت و عرضه لیفتراک و ماشین آلات انبار داری فعالیت میکنند. و لیفتراک های خود را در سه مدل دیزلی ،برقی و دوگانه سوز روانه بازار کرده است. در ادامه مزایا و معایب هر کدام و نحوه استفاده آنها در مکان های مختلف را بررسی می کنیم.

لیفتراک بائولی مدل دیزلی:

لیفراک دیزلی رایج‌ ترین نوع لیفتراک بوده و سوخت مصرفی آن گازوئیل می‌باشد. موتور لیفراک دیزلی نسبت به مدل های دیگر از قدرت بیشتری برخوردار است ؛ علت اصلی این موضوع تفاوت در ساختار و نوع احتراق درون موتور این دو لیفتراک میباشد. این لیفتراک ها مجهز به موتور قدرتمند و قوی، سیستم های هشدار سوخت، فیلتر های هوای پیشرفته، امنیت و راندمان بالا و همچنین عدم تولید آلودگی میباشد. این نوع از لیفتراک ها از نظراقتصادی به صرفه‌ تر از دیگر انواع بوده و در صنایع مختلف دارای کاربری بالایی میباشند.
لیفتراک بائولی مدل دیزلی ، با موتو ایسوزو (ISUZU) چهار سیلندر ژاپن با بهره گیری از گیربکس اوتومات و قدرتمند کایون آلمان ، با ارتفاع بارگیری ۳ الی ۶ متر ، قابلیت نصب ساید شیفت و فورک پوزیشنر ، مناسب جهت استفاده در کارهای سنگین و حجیم میباشد. از دیگر ویژگی های این مدل لیفتراک می توان به اتاق یک پارچه با قابلیت نصب درب و پنجره اشاره کرد و طراحی لیورها در کنار صندلی اپراتور علاوه بر زیبایی، راحتی کار با لیفتراک را برای راننده آن فراهم می آورد.

بیشتر بخوانید
دلایل استفاده از لیفتراک برقی

بهتر است بدانید: قطعات لیفتراک

لیفتراک‌ بائولی مدل دیزلی در وزن ها و ظرفیت حمل های گوناگون تولید و به بازار عرضه می‌شوند. ظرفیت های این لیفتراک ها 1.8 ، 3 ، 2.5 ، 3.5 ، 4 ، 5 ، 7 ، 8 و 10 تن حمل بار می باشد. لیفراک دیزلی بدلیل استفاده از گازوئیل تولید دود و آلودگی کرده و بهتر است که در فضای باز و یا محیط‌ هایی با تهویه مناسب مورد استفاده قرار گیرد. این دستگاه توانایی جابجایی بارهای بسیار سنگین و بلند کردن آنها تا ارتفاعات بالایی را دارا میباشد. شما می توانید برا گرفتن اطلاعات و خرید لیفتراک بائولی مدل دیزلی با کارشناسان شهر لیفتراک ارتباط بر قرار کنید.

خرید لیفتراک بائولی

لیفتراک بائولی مدل برقی:

لیفتراک برقی در دو مدل سه و چهار چرخ در بازار وجود دارد. از این لیفتراک برای جا به جایی بار در انبارهای کوچک و کارخانه ها استفاده می شود. ارتفاع بالابری لیفتراک برقی چهار چرخ برابر با 4800 میلی متر است. لیفتراک برقی بائولی چهار چرخ، توانایی حمل بار تا حداکثر 3 تن را دارد. کاملاً واضح است این لیفتراک بسیار سبک بوده و ابعاد آن نیز کوچک می باشد.

بیشتر بخوانید
لیفتراک کارکرده

بهتر است بخوانید:اجاره لیفتراک

خرید لیفتراک بائولی

لیفتراک بائولی مدل برقی سه چرخ، حداکثر تا 1/8 تن بار را می تواند جابه جا نماید. این مدل از لیفتراک بائولی برقی، قابلیت حمل کالا در وزن های 1/3، 1/5، 1/6 و 1/8 را دارند. لیفتراک بائولی برقی برای تامین سوخت مورد نیاز خود دارای موتوری الکتریکی به همراه باطری هایی برای تامین انرژی الکتریکی میباشد. از انرژی باطری ها علاوه بر تامین نیروی محرکه موتور لیفتراک ، برای تامین انرژی لازم برای سایر تجهیزات لیفتراک برقی نیز استفاده میگردد.

خرید لیفتراک بائولی

این دستگاه بدلیل کوچک بودن ، قدرت مانور بالایی در فضاهای کوچک دارد. همچنین عدم تولید آلودگی و سر و صدا باعث امکان استفاده از این لیفتراک در فضاهای باز و بسته را فراهم کرده است. لیفتراک های برقی مجهز به موتور پر قدرت AC با کیفیت و امنیت فوق‌ العاده بالا می‌باشد که وجود این موتور راندمان کار را بالا برده و هزینه نگهداری و تعمیرات را کاهش می‌دهد. این لیفتراک دارای قطعات متحرک کم تری نسبت به دیگر لیفتراک ها می باشد. و قطعات مکنده همچون پیستون و میل لنگ به عنوان موتور احتراق داخلی ، خنک کننده رادیاتوری برای فلاشینگ و فیلتر موتور ندارد. لیفتراک برقی فقط به یک پریز برق AC و محیطی مناسب برای شارژ باطری نیاز دارد.
شما می توانید برای خرید لیفتراک بائولی مدل برقی توسط سایت شهر لیفتراک در خواست خود را ثبت کنید.

بیشتر بخوانید
نمایندگی لیفتراک دوو

بیشتر بدانید:خرید لیفتراک

لیفتراک بائولی مدل دوگانه سوز:

لیفتراک هیبریدی یا دوگانه سوز نوعی از لیفتراک میباشد که از بنزین و گاز به عنوان سوخت استفاده می کند. این دستگاه با نام لیفتراک دوگانه سوز یا هیبریدی شناخته میشود. این دستگاه دارای یک مخزن ذخیره سوخت گاز مایع بوده و علاوه بر گاز با نیروی الکتریکی نیز کار میکند. و همچنین برخی از این لیفتراک ها با نیروی برق و بنزین کار میکنند. استفاده در کنار هم از سوختهای گاز LPG و بنزین در این لیفتراک ، موجب مناسب بودن این دستگاه جهت کاربری در محیط های باز و همچنین محیط های سرپوشیده شده است.
شایان ذکر است که میزان تولید آلایندگی ها در لیفتراک دوگانه سوز بسیار کمتر از لیفتراک های دیزلی بوده و به همین جهت این لیفتراک جهت کاروری در انبارها و کارخانجات شرکت های فعال در صنایع مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی و سردخانه ها به علت ضرورت های مبنی بر عدم وجود آلایندگی ها و محدودیت های بهداشتی مناسب تر است. همچنین لیفتراک دوگانه سوز در وزن های 1/8 ، 3 ، 3/5 ، 4 و 5 تن ظرفیت حمل بار تولید و روانه بازار شده است.

خرید لیفتراک بائولی

شما می توانید برای خرید لیفتراک بائولی با مدل های مختلف و گرفتن راهنمایی از کارشناسان ما از سایت شهر لیفتراک با ما ارتباط برقرار کنید.

بهتر است بدانید:

‫0/5 ‫(0 نظر)

19 دیدگاه دربارهٔ «خرید لیفتراک بائولی»

  1. آشنایی بامقاله خرید لیفتراک های بائولی مدل برقی و دیزلی در شهر لیفتراک بسیار مفید و خواندنی بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *