خرید، فروش و اجاره لیفتراک

دلایل استفاده از لیفتراک برقی

بررسی دلایل استفاده از لیفتراک برقی در شهر لیفتراک:

لیفتراک برقی

نوعی از لیفتراک می باشد که خصوصیات خاص خود را دارد. لیفتراک به طور کل ماشینی صنعتی است که برای جابجایی، بالا بردن و انبار کردن انواع بار مورد استفاده قرار میگیرد. سوخت مصرفی لیفتراک به محل مورد استفاده آن بستگی دارد که معمولاً گاز، بنزین یا نیروی الکتریکی است. لیفتراک برقی برای تامین سوخت مورد نیاز خود دارای موتوری الکتریکی به همراه باطری هایی برای تامین انرژی الکتریکی می باشد. از انرژی باطری ها علاوه بر تامین نیروی محرکه موتور لیفتراک ، برای تامین انرژی لازم برای سایر تجهیزات لیفتراک نیز استفاده میگردد. ابن دستگاه بدلیل کوچک بودن ، قدرت مانور بالایی در فضاهای کوچک دارد، همچنین عدم تولید آلودگی و سر و صدا باعث امکان استفاده از این لیفتراک در فضاهای باز و بسته را فراهم کرده است.

دلایل استفاده از لیفتراک برقی

بررسی دلایل استفاده از لیفتراک برقی

هر مدلی از لیفتراک دارای مزایا و معایب خاص خود می باشد. اما در خرید لیفتراک برقی اگر مزایا و معایب لیفتراک برقی را کنار یکدیگر قرار دهیم، مزایای آن بسیار ارزشمندتر از نقص های آن جلوه می کنند به طوری که این دستگاه ها را به عنوان یک ابزار ایده آل برای تسریع در بارگیری معرفی می نمایند. خرید لیفتراک برقی یعنی فراهم کردن امکانات کامل برای یک بارگیری ایمن و سریع؛ لیفتراک های برقی در حال حاضر یکی از پرطرفدارترین تجهیزات انبارداری به ویژه برای کسب و کارهای نوپا هستند.

بیشتر بخوانید
خرابی باتری لیفتراک

انبارهای نگهداری و ذخیره کالا با وسعت محدودتر به لیفتراک های برقی برای حمل بار نیاز دارند. لجستیک کالا در حوزه کاری انباداری در کارخانه صرفاً از طریق لیفتراک برقی قابل انجام است. اگرچه علاوه بر خرید لیفتراک برقی ، سایر تجهیزات ارزان تر نظیر بالابرها، جک پالت ها یا استاکر نیز می تواند برای بارگیری در انبارهای کوچکتر مناسب باشد اما یک لیفتراک برقی، دستگاهی تمام عیار و کامل محسوب می شود و تهیه آن می تواند به منزله یک اهرم پیش برنده برای آن صنعت یا واحد تولیدی عمل کند. انتخاب دقیق و صحیح یکی از لیفتراک های برقی موجود در بازار و خرید آن می تواند بسیاری از هزینه های کار را کاهش دهد.

مزایای لیفتراک برقی

1- عدم تولید آلاینده و آلودگی صوتی لیفتراک برقی:

با خرید لیفتراک برقی می توانید آلایندگی های محیط کار را کاهش دهید. این لیفتراک ها بدون تولید صدا کار می کنند بنابراین از لحاظ سلامت محیط کار در رتبه بالا قرار دارند.

بیشتر بخوانید
مهاجرت کاری راننده لیفتراک

2- کوچک بودن لیفتراک برقی:

به دلیل وزن کمتر باتری لیفتراک برقی کوچک تر از بقیه لیفتراک ها است. همچنین این دستگاه بدلیل کوچک بودن ، قدرت مانور بالایی در فضاهای کوچک دارد.

3- شارژ شدن آسان لیفتراک برقی:

لیفتراک برقی فقط به یک پریز برق AC و محیطی مناسب برای شارژ باطری نیاز دارد.

دلایل استفاده از لیفتراک برقی

4- مجهز بودن به موتور پر قدرت لیفتراک برقی:

لیفتراک برقی مجهز به موتور پر قدرت AC با کیفیت و امنیت فوق‌ العاده بالا می‌باشد که وجود این موتور راندمان کار را بالا برده و هزینه نگهداری و تعمیرات را کاهش می‌دهد.

 

5- کم هزینه بودن لیفتراک برقی:

لیفتراک برقی هم از لحاظ تعمیر و نگه داری و هم از لحاظ سوخت و محرک کم هزینه تر نسب به لیفتراک دیزلی و دوگانه سوز می باشد. این لیفتراک دارای قطعات متحرک کم تری نسبت به دیگر لیفتراک ها می باشد. و قطعات مکنده همچون پیستون و میل لنگ به عنوان موتور احتراق داخلی ، خنک کننده رادیاتوری برای فلاشینگ و فیلتر موتور ندارد.

بیشتر بخوانید
لیفتراک مخصوص کارخانجات کاغذ سازی

6- راندن آسان لیفتراک برقی:

سیستم فرمان هیدرولیک. بدون پدال کلاچ و حرکت تنها با دو پدال گاز و ترمز. همچنین دارا بودن سیستم هشدار جهت جلوگیری از خطرات احتمالی و آسیب های جدی در حین انجام کار با لیفتراک.

7- تنوع لیفتراک برقی برای محیط های کاری مختلف:

لیفتراک های برقی در تناژ های متفاوتی وجود دارد و در دو نوع لیفتراک برقی سه چرخ و لیفتراک برقی چهارچرخ موجود است. از آنجایی که منبع محرکه این لیفتراک ها باطری است، دارای انواعی با تناژ هایی بالا مانند لیفتراک 10تن و لیفتراک 15 تن نبوده و معمولا کمتر از 4 تن است.

8- ایمنی بالای لیفتراک برقی:

لیفتراک‌ برقی به دلیل استفاده از انرژی الکتریکی برای حرکت و جابه‌جایی بار، به عنوان ایمن ترین لیفتراک‌‌‌ های موجود در بازار شناخته می‌شوند. چرا که دستگاه‌هایی که از انرژی الکتریکی استفاده می‌کنند در مقایسه با دستگاه‌هایی که سوخت فسیلی مصرف می‌کنند آلایندگی کمتری داشته و از حوادثی مانند آتش سوزی ناشی از نشت سوخت جلوگیری می‌کنند.

شما می توانید برای خرید، فروش، اجاره و تعمیر انواع لیفتراک برقی با کارشناسان شهر لیفتراک ارتباط برقرار کنید.

‫0/5 ‫(0 نظر)

9 دیدگاه دربارهٔ «دلایل استفاده از لیفتراک برقی»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *