خرید، فروش و اجاره لیفتراک

نسل جدید لیفتراک هلی برای کارهای سنگین و نیمه سنگین

نسل جدید لیفتراک هلی برای کارهای سنگین و نیمه سنگین

شرکت لیفتراک هلی، نسل جدید لیفتراک هلی برای کارهای سنگین و نیمه سنگین را طراحی کرده است. براساس منابعی که در سال ۲۰۱۷ منتشر شده، نتایج نشان داده‌اند که شرکت هلی این لیفتراک برقی را به گونه ای طراحی کرده است که بتواند همانند لیفتراک دیزلی هلی، بارهای سنگین و نیمه سنگین را در فضای آزاد به راحتی جابجا کند.
تولید این لیفتراک، منجر به تحول بزرگی در طراحی و تولید انواع لیفتراک هلی شده است. این ماشین‌آلات به کشورهای مختلف جهان صادر می شوند. لیفتراک برقی هلی که ظرفیت بارگیری ۱۰ تن را دارد، بسیاری از نیازهای حمل بار در شرکت های مختلف و انبارها را برطرف کرده است.
لیفتراک هلی برقی یکی از پرطرفدارترین و پرکاربردترین محصولات این شرکت است، چرا که این لیفتراک آلودگی زیست‌ محیطی تولید نمی کند و از نظر مدت زمان کارکرد با راندمان بالا موجب افزایش بهره وری کسب و کارها می شود. به همین خاطر محققان و کارشناسان این شرکت تصمیم به ارتقای مدل های لیفتراک هلی برقی گرفته اند.

بیشتر بخوانید
باطری لیفتراک کلراید

مزایای محصول جدید لیفتراک هلی برقی

محصول جدید لیفتراک هلی برقی با ظرفیت بارگیری ۱۰ تن، یک لیفتراک کاملا جدید و با طراحی ارگونومیک است که از باتری‌ های جدید با فناوری های روز دنیا تغذیه می کند. این دستگاه با توجه به نیازهای زیست محیطی و حمل و نقل کالا تولید و به بازار معرفی شده است. این مدل لیفتراک، بدون صدا کار می کند. تمامی این موارد باعث شده که هزینه ‌های عملیاتی کاهش یابد. شرکت لیفتراک سازی هلی در تلاش است که تولید این دستگاه کاربردی را به حداکثر برساند و بتواند نمونه های صنعتی آن را به بازارهای جهانی صادر کند.
یکی از مزایای رقابتی نسل جدید لیفتراک هلی برای کارهای سنگین و نیمه سنگین نسبت به دیگر لیفتراک ها، توانایی عملکرد این لیفتراک در فضاهای آزاد است. همان طور که اطلاع دارید انواع لیفتراک برقی به دلیل محدودیت های شارژ باطری فقط در فضاهای سربسته و انبارهای کوچک استفاده می شوند. اما لیفتراک هلی این محدودیت ها را ندارد و به عنوان یک لیفتراک کاربردی، قابلیت بارگیری سنگین را در فضاهای آزاد فراهم می کند. فناوری این لیفتراک، تحول چشمگیری را در صنایع بزرگ ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید
دینام لیفتراک

ویژگی های نسل جدید لیفتراک هلی برقی با ظرفیت ۱۰ تن:

– طراحی مهندسی و زیبایی ظاهری
– پایداری عملکرد و کیفیت بسیار عالی برای کار در شرایط سخت
– بهره وری بالا
– تامین امکانات رفاهی برای حمل و نقل بار
– مجهز به سیستم های هیدرولیک
– سهولت در بازرسی های دوره ای
– مجهز به سیستم های امنیتی و هشدار دهنده
– مجهز به سیستم ذخیره سازی انرژی برای باتری

بیشتر بخوانید
انواع لیفتراک دستی

وجه تمایز آشکار میان نسل جدید لیفتراک هلی برای کارهای سنگین و نیمه سنگین با سایر مدل های لیفتراک برقی هلی، ظرفیت بارگیری آن است. نسل قدیمی این ماشین آلات می توانست حداکثر 5 تن بارگیری کند. با تولید این لیفتراک های برقی جدید، ظرفیت بارگیری به 2 برابر یعنی 10 تن افزایش یافته است. بنابراین، لیفتراک هلی نسل جدید یک گزینه ایده آل و مطلوب برای آن دسته از شرکت ها و صنایع می باشد که به خرید ماشین آلات ایمن و کارآمد نیاز دارند.

‫5/5 ‫(1 نظر)

8 دیدگاه دربارهٔ «نسل جدید لیفتراک هلی برای کارهای سنگین و نیمه سنگین»

  1. مطالبی که راجع به نسل جدید لیفتراک هلی برای کارهای سنگین و نیمه سنگین گذاشتین، خوب و کاربردی بود، تشکر…

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *