خرید، فروش و اجاره لیفتراک

باطری لیفتراک کلراید

باطری لیفتراک کلراید

باطری لیفتراک کلراید در سایت شهر لیفتراک

لیفتراک ­های برقی از جمله ماشین­ های صنعتی هستند که برای جا به جایی وسایل سنگین مورد استفاده قرار می­ گیرند.

بیشترین کاربرد لیفتراک های برقی در کارخانه ­ها، مراکز توزیع و تولیدی و انبارها برای بلند کردن وسایل است. علاوه بر آن میتوان گفت در کارهای ساختمانی برای جا به جایی وسایل ساختمانی و مصالح نیز استفاده میشود.

لیفتراک ­های برقی تحمل وزن نسبتا بالایی دارند که معمولا تا 5 تن را می­ توانند جا به جا کنند.

بهتر است بدانید: قطعات لیفتراک

باطری لیفتراک

باطری از جمله مهمترین اجزای تشکیل دهنده­ ی لیفتراک ­های برقی است؛ زیرا لیفتراک­ های برقی قدرت خود را از موتورهای الکتریکی تامین می­ کنند و موتورهای الکتریکی قدرت خود را از باطری­ می­ گیرند. درنتیجه باید برای خرید باطری لیفتراک به پارامترهای مهمی از جمله طول عمر باطری و میزان نگهداری شارژ آن توجه کرد.

بیشتر بخوانید
عامل موثر در فروش لیفتراک

بهتر است بخوانید:اجاره لیفتراک

باطری لیفتراک کلراید

باطری لیفتراک کلراید

در سال 1981 شرکت کلراید در زمینه­­ ی نیروی محرکه الکتریکی تاسیس شد و شروع به کار کرد و به عنوان یک برند مطرح تجاری که توانسته انواع باطری­ های درجه یک را تولید کند شناخته شد.

بیشتر بدانید:خرید لیفتراک

شرکت کلراید تاکنون توانسته تقریبا 400 نوع باطری سربی-اسیدی را برای انواع تجهیزات الکتریکی تولید کند.

بیشتر بخوانید
دستور العمل ایمنی لیفتراک

این شرکت با تولید سالانه بیشتر از 2 میلیون باطری، تولید کننده پیشرو در میان رقیبان خود در زمینه تولید باطری­ های صنعتی است. می­توان گفت این شرکت به تنهایی مصرف نصف باطری­ های دنیا را تامین می­کند.

در لیفتراک­ های برقی از باطری­ های سربی-اسیدی استفاده می­ شود که این شرکت بالاترین کیفیت و تنوع انواع باطری ­های سربی-اسیدی را از نوع JIS و DIN تولید و صادر میکند. می­توان گفت باطری های برند کلراید طول عمر بالاتری نسبت به محصولات مشابه خود دارد.

بیشتر بخوانید
باطری لیفتراک هاوکر

باطری­ های سربی-اسیدی از انواع باطری ­های صنعتی هستند که برای ماشین­ های الکتریکی که مخصوص کارهای باربری و سنگین هستند از جمله لیفتراک ­های برقی مورد استفاده قرار می­گیرند.

شما می­توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و یا خرید باطری لیفتراک کلراید با کارشناسان سایت شهر لیفتراک در ارتباط باشید.

بهتر است بدانید:

‫0/5 ‫(0 نظر)

10 دیدگاه دربارهٔ «باطری لیفتراک کلراید»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *