خرید، فروش و اجاره لیفتراک

عامل مؤثر در فروش لیفتراک

عامل موثر در فروش لیفتراک

برای پی بردن به عامل موثر در فروش لیفتراک به مواردی که توسط شهر لیفتراک تهیه شده دقت کنید و به آن ها عمل کنید.

اگر قصد فروش یک لیفتراک را دارید، دانستن انواع مختلف بالابرها و ارزش آنها بسیار مهم است. هنگام فروش لیفتراک و انواع آن هستید، می‌خواهید مطمئن شوید که آن را کم ارزش نمی‌دانید. این مقاله اصول اولیه تعیین قیمت لیفتراک را به شما ارائه می دهد و شما را در این فرآیند راهنمایی می کند.

لیفتراک استفاده شده  یا نشده من چقدر ارزش دارد؟

 

هیچ قیمت از پیش تعیین شده ای برای هر بالابر استفاده شده وجود ندارد. در عوض، عوامل متعددی بر ارزش این محصول تأثیر می‌گذارند.

قبل از فروش لیفتراک باید تحقیقات گسترده ای انجام دهید. سپس، می‌توانید قیمتی تعیین کنید که اطمینان حاصل کند که می‌توانید بازگشت سرمایه بالابر خود را به حداکثر برسانید. همچنین می توانید مطمئن شوید که قیمت محصول شما رقابتی است.

راهنمای ارزش لیفتراک استفاده شده:عامل موثر در فروش لیفتراک چیست

 

هزینه لیفتراک های استفاده شده می تواند بسیار متفاوت باشد. در اینجا برخی از چندین عامل تعیین کننده قیمتی که می توانید انتظار پرداخت را داشته باشید آورده شده است:

تولید کننده

معمولا مارک های معروف هزینه بیشتری نسبت به مارک های ناشناخته نیاز دارند.

بیشتر بدانید:قطعات لیفتراک

عامل مؤثر در فروش لیفتراک

 ظرفیت بار و قدرت بالابر

وزنی که یک لیفتراک می تواند افزایش دهد و حمل کند، بر هزینه آن تأثیر می گذارد. هر چه کامیون قدرتمندتر باشد، قیمت آن نیز بالاتر است.

بیشتر بخوانید
چه زمانی روغن موتور لیفتراک را عوض کنیم
 نوع موتور

قیمت خرید لیفتراک برقی با باتری و بالابرهایی که با بنزین، دیزل یا سایر سوخت‌های فسیلی کار می‌کنند تقریباً یکسان است. اگرچه باتری‌های لیفتراک برقی هر از چند گاهی نیاز به تعویض دارند، اما در درازمدت، هزینه کار روزانه آن‌ها بسیار کم‌تر است.

نوع لاستیک

لاستیک های بادی نسبت به لاستیک های غیر بادی هزینه بیشتری برای تعویض دارند، اگرچه لاستیک های بادی کشش بهتر و رانندگی نرم تری دارند. لاستیک‌های بادی همچنین حمل لیفتراک را در زمین‌های ناهموار آسان‌تر از تایرهای بالشتکی می‌کنند.

 تعداد ساعاتی که از لیفتراک استفاده شده است

سن لیفتراک بر اساس چند ساعت استفاده از آن است تا تعداد مایل هایی که طی کرده است. فاکتورهای کلیدی که باید در هنگام خرید یک لیفتراک دست دوم در نظر گرفت، این است که برای چه کاری از آن استفاده می شود و چند ساعت در روز کار می کند.

اگر قرار باشد برای بلند کردن بارهای سنگین در شیفت‌های طولانی استفاده شود، کامیون مستعمل با ساعات کم عمر طولانی‌تری دارد و عملکرد بهتری نسبت به لیفتراک‌های قدیمی‌تر با ساعت‌های بیشتر دارد، که می‌تواند هزینه تعمیر و نگهداری و تعمیر بیشتری نیز داشته باشد.

بیشتر بدانید:خرید لیفتراک

عرضه و تقاضا

عرضه و تقاضا ارزش محصولات و خدمات را در بیشتر صنایع دیکته می کند. هنگام خرید یا فروش لیفتراک ، همین امر صادق است. در بازاری که تقاضای زیادی برای بالابر وجود دارد، ممکن است در پیدا کردن آن با قیمت پایین مشکل داشته باشید.

بیشتر بخوانید
لیفتراک ایران یدک

در مقایسه با هر لیفتراک که در این بازار می فروشید، باید علاقه زیادی پیدا کنید. از سوی دیگر، اگر عرضه آسانسور مستعمل بیش از تقاضا باشد، بازار خریدار را بر فروشندگان ترجیح می دهد.

بیشتر بدانید: تعمیر لیفتراک

 

سن / ساعت کاری

هنگام معامله لیفتراک، سن آن باید اولین مورد توجه شما باشد. همانطور که در بالا ذکر شد، شما سن کامیون خود را بر حسب ساعت اندازه گیری می کنید.

برای قیمت فروش بالا، لیفتراک شما باید کمتر از 10000 ساعت کار داشته باشد. پس از 10 هزار ساعت، مقدار برای لیفتراک های برقی و آی سی (گازی) به طور قابل توجهی کاهش می یابد.

از آنجایی که اکثر مصرف کنندگان لیفتراک را با بیش از 10 هزار ساعت نمی خرند، نمایندگی باید پول بیشتری را در واحد سرمایه گذاری کند تا قیمت فروش مجدد را توجیه کند. مهم نیست که چنین لیفتراک در چه شرایطی قرار دارد، در نهایت با کاهش ارزش معامله مواجه خواهید شد.

بهتر است بخوانید:معاوضه لیفتراک

 

عامل مؤثر در فروش لیفتراک

عمر باتری

برای لیفتراک های الکتریکی، تعمیر و نگهداری باتری بسیار مهم است. باتری مرده یعنی لیفتراک مرده. برای لیفتراک های برقی، باتری باید شارژ نگه دارد. اگر شارژر همراه با تجارت باشد، می تواند ارزش لیفتراک را به میزان قابل توجهی افزایش دهد.

بیشتر بخوانید
تعمیر برد لیفتراک برقی
مشخصات دکل و لوازم جانبی

دکل می تواند عامل مهمی در تعیین ارزش معامله شما باشد. حداکثر ارتفاع و ظرفیت بار کامیون شما چقدر است؟ شیفتر جانبی یا موقعیت گیر چنگال حداکثر ظرفیت بار لیفتراک را کاهش می دهد.

ارتفاع بالابر ثابت می ماند. با این حال، لوازم جانبی محبوب مانند شیفتر جانبی یا چنگال می تواند ارزش لیفتراک شما را افزایش دهد. هر گونه لوازم جانبی اضافی، مانند گیره های عدل، گیره های رول، قفس لیفتراک، توسعه دهنده چنگال، یا سکوهای هوایی، به ارزش فروش مجدد لیفتراک می افزاید.

ظاهر

در حالی که قرار نیست کتاب را از روی جلد آن قضاوت کنیم، ظاهر لیفتراک استفاده شده شما اهمیت دارد. هر چه کامیون شما دارای فرورفتگی و خراش کمتری باشد، بهتر است.

هر گونه علائم قابل مشاهده آسیب باید در نظر گرفته شود. تمیز کردن کامل و تنظیم توسط یک تکنسین ماهر می تواند قیمت فروش بالقوه شما را بهبود بخشد.

اگر برخی از آسیب ها قابل رفع نیست، برای توضیح هرگونه فرورفتگی، علامت یا خراش آماده باشید. صداقت بهترین سیاست شماست. ظاهر مهم است، اما تنها عامل موثر در فروش لیفتراک نیست. بسیاری از خریداران یک لیفتراک با عملکرد خوب را به یک کامیون با ظاهر عالی ترجیح می دهند.

بیشتر بدانید:

فروش لیفتراک

اجاره لیفتراک

جک پالت

‫0/5 ‫(0 نظر)

5 دیدگاه دربارهٔ «عامل موثر در فروش لیفتراک»

  1. مقاله عامل موثر در فروش لیفتراک که اصول اولیه تعیین قیمت لیفتراک را عنوان میکنه بسیار مفید و کامل بود./

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *