خرید، فروش و اجاره لیفتراک

لیفتراک چهار تن

لیفتراک چهار تن

شهر لیفتراک در زمینه فروش و اجاره انواع لیفتراک چهار تن فعالیت دارد و همچنین قطعات آن ها نیز در شهر لیفتراک یافت می شود.

هر لیفتراک محدودیت هایی در میزان وزنی که می تواند بلند کند و اینکه چقدر می تواند بار را حمل یا بلند کند دارد. هنگام انتخاب لیفتراک، مهم است که ظرفیت لیفتراک را در نظر بگیرید تا مطمئن شوید که لیفتراک مناسب را برای کار انتخاب می کنید. هر لیفتراک و ملحقات آن دارای یک صفحه اطلاعات مورد نیاز OSHA هستند که حداکثر اندازه بار را مشخص می کند که در اینجا توضیح داده شده است.

ابتدا این سوالات را از خود بپرسید:
بار معمولی من چقدر سنگین است؟
چقدر باید بارهایم را بلند کنم؟
فضای  من چقدر است؟
از لیفتراک من در روز / هفته چند ساعت استفاده می شود؟
آیا لیفتراک من در داخل خانه یا خارج از منزل استفاده می شود؟

لیفتراک ها از 2 تن تا 30 تن وجود دارند و هر کدام انواع مختلفی دارند.و هر شکرتی بسته به ظرفیت تولید خود ، با تناژ های مختلف محصول وارد بازار می کند .شرکت های خارجی  مثل کوماتسو، تویوتا که از لحاظ قیمت ، گرون تر از کمپانی های ایرانی هستند  و شرکت های ایرانی شامل سهند ، سپاهان لیفتر ، ایران یدک و …

 

لیفتراک چهار تن

لیفتراک های چهار تن سه مدل دارند که شامل

  • لیفتراک چهار تن دیزلی
  • لیفتراک چهار تن دوگانه سوز
  • لیفتراک چهار تن الکتریکی
  • لیفتراک چهار تن هیبریدی

لیفتراک چهار تن دیزلی

 

این مدل لیفتراک ها بریا محیط داخلی به هیچ وجه مناسب نیستند زیرا به سبب بخار اگزوز و ذرات دیزل ، هوا را آلوده میکنند . به جهت ایمنی بالا در هنگام کار بهتر است که در فضای باز استفاده شوند .

بیشتر بخوانید
لیفتراک کوماتسو

با این وجود با استفاده از کاتالیزورها و تصفیه‌کننده‌های اگزوز ، می توانید میزان آلودگی را تا حد امکان کاهش دهید و خطرات احتمالی جلوگیری کنید.

موتورهای دیزلی بسیار پرکارآمد تر از موتورهای گاز سوز هستند . ولی ایراد بزرگ این نوع لیفتراک ها پر سروصدا بودن آن ها است .

هزینه تعمیر و نگهداری این مدل لیفتراک چهار تن از مدل الکتریکی آن بسیار بالاتر است.

 

لیفتراک چهار تن دو گانه سوز

 

این مدل لیفتراک ها با قابلیت اطمینان، قدرت و عملکرد طراحی شده است.این مدل لیفتراک ها برای صنایعی از جمله تولیدی، کشاورزی و انبارهای بزرگ مناسب است.

لیفتراک های دو گانه سوز مخصوص محیط داخلی هستند . و همچنین کار با لیفتراک های دوگانه سوز با لیفتراک های دیزل متفاوت می باشد .

نکات کلیدی کا با لیفتراک دوگانه سوز:

  • از این مدل لیفتراک ها نباید در محیطی که دمای بسیار بالایی دارند استفاده کرد.
  • لیفتراک های دوگانه سوز اغلب کلیدی در کنار فرمان دارند که باعث تغییر سوخت از بنزین به گاز و بلعکس می شود.

بیشتر بدانید:قطعات لیفتراک

لیفتراک چهارتن الکتریکی(برقی)

 

لیفتراک برقی ماشینی است که برای بلند کردن پالت ها یا سایر کالاها با استفاده از بالابر هیدرولیک با دوشاخه های متصل به آن استفاده می شود. این نوع لیفتراک معمولاً با باتری کار می کند و برای کارهای سبک تا متوسط مناسب است.

انبارها و کارخانه ها اغلب یک لیفتراک برقی برای نگهداری کالاها در قفسه های بلند، بارگیری کامیون ها و جابجایی کالاها در سراسر کارخانه یا فضای انبار دارند.

بیشتر بخوانید
قدرت جابجایی لیفتراک در حالت های مختلف

چرخ‌های لیفتراک برقی معمولاً از لاستیک جامد برای مانور و دوام هستند، اگرچه این نوع چرخ‌ها می‌توانند سطوحی را که بالابر می‌تواند از آن عبور کند محدود می‌کند، زیرا چرخ‌ها برای سطوح ناهموار مناسب نیستند.

بسیاری از مدل‌های لیفتراک برقی به راننده اجازه می‌دهند که در واحد بنشیند و حمل شود، اگرچه برخی از انواع بالابرها به راننده نیاز دارند که پشت دستگاه راه برود.

مدل‌های اخیر توسط دسته‌ای کار می‌کنند که از پشت دستگاه امتداد دارد و کنترل‌های روی دسته عملکردهای بالابر و همچنین عملکردهای درایو را اجرا می‌کنند. راننده دستگاه مانند مدل های سواری در برابر سقوط اشیاء محافظت نمی شود، زیرا این مدل ها معمولا قفس بالایی ندارند.

مدل‌های سواری با محافظت از راننده در برابر سقوط اجسام از او محافظت می‌کنند. قفس محافظ معمولا از فلز بسیار بادوام ساخته می شود.

بهتر است بخوانید:معاوضه لیفتراک

 

لیفتراک چهار تن

 

لیفتراک چهار تن هیبریدی

 

بسیاری از حامیان لیفتراک هیبریدی معتقد بودند که این لیفتراک از کاهش لیفتراک موتورهای احتراق داخلی جلوگیری می کند، اما هنوز آنقدر که بسیاری در صنعت فکر می کردند، جذب نشده است.

بسیاری بر این باورند که هیبریدی در یک زمان به دلیل هزینه های سوخت جذاب به نظر می رسید. با این حال، کسانی که ممکن است در مورد اینکه چرا لیفتراک های هیبریدی از کار افتاده نمی دانند، می گویند که این فناوری بسیار پیچیده است و لیفتراک های برقی به دلیل آشنایی آنها در سایر جنبه های حمل و نقل مواد مورد حمایت قرار گرفته اند.

برخی می گویند که شرکت هایی که به فکر انتقال به لیفتراک های هیبریدی هستند، اکنون به طور کامل به سمت الکتریکی حرکت کرده اند. آنها دریافته اند که تعمیر و نگهداری و سرویس بسیار ساده تر از هیبریدی است.

بیشتر بخوانید
گیربکس لیفتراک

طرفداران هیبرید وجود دارند که معتقدند برای توسعه به زمان بیشتری نیاز دارد. آنها می گویند که برخی از فناوری های ترکیبی جالب اکنون در حال توسعه هستند، از جمله سیستم های کنترل انرژی و مدیریت چند حالته که باعث می شود موتورها برای مدت طولانی کار کنند. این به طور موثر مصرف سوخت و انتشار گازهای گلخانه ای را کاهش می دهد. آنها این واقعیت را دوست دارند که به دلیل باتری، اکنون تلاش هایی برای بازیابی انرژی جنبشی از ترمز وجود دارد.

بیشتر بدانید:خرید لیفتراک

مزایای لیفتراک هیبریدی عبارتند از:

 

  • · لیفتراک های هیبریدی حدود 50 درصد سوخت کمتری مصرف می کنند.
  • برای محیط زیست ایمن تر هستند زیرا CO2 کمتری منتشر می کنند.
  •  مسافت پیموده شده بهتر است.
  •  لاستیک های مورد استفاده در لیفتراک های هیبریدی بسیار سخت تر و باد شده هستند.
  •  رانندگی روان است.
  •  با سر و صدای کمتری کار می کنند.

بیشتر بدانید: تعمیر لیفتراک

معایب لیفتراک هیبریدی عبارتند از:

 

  • خرید لیفتراک هیبریدی گران است.
  • زمستان می تواند بر عملکرد لیفتراک هیبریدی تأثیر بگذارد.
  •  وزن آنها بیشتر از بالابرهای الکتریکی یا سلول سوختی است که بر مزایای مصرف سوخت تأثیر منفی می گذارد.
  • لیفتراک های هیبریدی بسیار پیچیده هستند، بنابراین هزینه نگهداری آنها بیشتر است.

بسیاری استدلال می کنند که اکنون جنگی بین طرفداران بالابرهای هیبریدی و طرفداران بالابرهای پیل سوختی در مورد اینکه چه فناوری در آینده لیفتراک ها را تامین می کند، وجود دارد.

بیشتر بدانید:

فروش لیفتراک

اجاره لیفتراک

جک پالت

 

‫0/5 ‫(0 نظر)

2 دیدگاه دربارهٔ «لیفتراک چهار تن»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *