خرید، فروش و اجاره لیفتراک

تعمیر و فروش و نگهداری لیفتراک چگونه است؟

تعمیر و فروش و نگهداری لیفتراک چگونه است؟


با توجه به گران بودن لیفتراک تعمیر و نگهداری آن ها، شامل دستورالعمل ها و نکات اصولی است که توسط افراد متخصص  در این زمینه و با هدف افزایش طول عمر لیفتراک و بهره وری عملکرد آن است. در این مبحث که در سایت شهر لیفتراک قرار گرفته بررسی خواهیم کرده که تعمیر و فروش و نگهداری لیفتراک چگونه است؟

لیفتراک ها و کامیون های بالابر برای جابجایی مواد استفاده می شوند و تجهیزات رایج برای انبارها، اسکله های حمل و نقل، بنادر و شرکت های ساختمانی هستند. این وسایل نقلیه سرمایه‌گذاری گران‌قیمتی هستند که خدمات تعمیر و نگهداری لیفتراک برای صاحبان این مشاغل بسیار مهم و حیاتی است.

بیشتر بدانید:قطعات لیفتراک

 

تعمیر و فروش و نگهداری لیفتراک چگونه است؟

شرکت هایی که دارای ناوگان بزرگ لیفتراک هستند ممکن است کارکنان خود را برای ارائه خدمات تعمیر و نگهداری لیفتراک آموزش دهند. مهندسین مکانیک یا خدمات به مستندات خوبی مانند کتابچه راهنمای تعمیر، دستورالعمل های آنلاین یا سی دی های سازنده تجهیزات اصلی لیفتراک متکی هستند.

با یک کتابچه راهنمای تعمیر خوب و مجموعه ابزار مناسب، خدمات ساده تعمیر و نگهداری لیفتراک را می توان در محل توسط پرسنل آموزش دیده انجام داد.

اگر مشکلات جزئی نباشند یا به مهارت های تخصصی نیاز داشته باشند، شرکت ها معمولاً از فروشندگان یا تامین کنندگان برای کمک تماس می گیرند. مراکز خدمات واجد شرایط انواع خدمات تعمیر و نگهداری لیفتراک از جمله انجام تست های تشخیصی و فروش قطعات یدکی را ارائه می دهند.

بیشتر بخوانید
مرکز ثقل لیفتراک چیست

برخی از مراکز تعمیر نیز خدمات اضطراری 24 ساعته ارائه می دهند و زمان پاسخگویی سریع را تضمین می کنند.

بیشتر بدانید:فروش لیفتراک

برنامه های کاربردی

تعمیر لیفتراک و خدمات تعمیر و نگهداری لیفتراک مشکلات مربوط به موارد زیر را تشخیص و رفع می کند:

  • سیستم های سوخت و آلایندگی
  • سیستم های قدرت
  • هیدرولیک
  • ترمزها
  • انتقالات
  • موتورهای دیزلی

نکات تعمیر و نگهداری لیفتراک

همه ما می دانیم که لیفتراک ها برای انجام کار در بسیاری از انواع مختلف کارخانه ها و کارگاه ها بسیار مهم هستند. بدترین چیزی که ممکن است اتفاق بیفتد این است که نتوانید کار را انجام دهید زیرا تجهیزات اصلی شما آسیب دیده یا ناامن است. در اینجا چند نکته مهم وجود دارد که به شما کمک می کند تا لیفتراک خود را در حالت بالایی نگه دارید.
تعمیر و فروش و نگهداری لیفتراک چگونه است؟

1. فاصله زمانی تعمیر و فروش و نگهداری لیفتراک چگونه است؟
هر لیفتراک بر اساس فواصل استفاده و فواصل زمانی باید به طور منظم تعمیر و نگهداری شود. فواصل زمانی در طول روزها، هفته‌ها و ماه‌ها اندازه‌گیری می‌شوند، در حالی که فواصل استفاده در ساعت‌های کلیدی (زمان صرف شده با کلید در وضعیت «روشن») یا ساعت‌های پدال (زمان صرف شده با پدال‌های واقعی در حال استفاده) اندازه‌گیری می‌شوند.
2. ایمنی کلید است!

برای بازرسی، تعمیر یا نگهداری لیفتراک همیشه یک منطقه تمیز و روشن انتخاب کنید. قبل از شروع هر کاری بر روی دستگاه خود، کاملاً مطمئن شوید که موتور کاملاً خاموش است و تمام قطعات متحرک برای تماس با زمین محکم یا پایین آورده شده اند. بلوک ها را پشت چرخ ها قرار دهید تا مطمئن شوید که لیفتراک حرکت نمی کند و مطمئن شوید که باتری را جدا کرده و مطمئن شوید که کنترل ها روی حالت خنثی تنظیم شده اند.

بیشتر بخوانید
خرید لیفتراک بائولی
3. از کارشناسان بپرسید!

هرگز ایده خوبی نیست که با تجهیزاتی کار کنید که کاملاً با آنها آشنایی ندارید. در صورت شک، همیشه با یک متخصص تماس بگیرید. ما یک تیم عالی از فروشندگان و مکانیک ها را در اینجا در شهر لیفتراک داریم که همیشه می توانید به آنها اعتماد کنید.

4. تعمیر و نگهداری روزانه ضروری است!

فشار لاستیک (برای لاستیک های قابل استفاده) فقط یکی از مواردی است که باید روزانه بررسی شود. داشتن یک چک لیست عملکرد برای هر دستگاه که هر روز قبل از شروع کار انجام می شود، یک راه عالی برای اطمینان از اینکه دستگاه های شما همیشه مطابق با استانداردهای OSHA هستند، است.

5. زیاده روی نکنید!

بارگذاری بیش از حد لیفتراک هرگز ایده خوبی نیست. هر دستگاه بر اساس نوع مدل و نحوه تجهیز دستگاه دارای ظرفیت متفاوتی است. هرگز سعی نکنید باری را که بیش از ظرفیت لیفتراک است جابجا کنید.

بیشتر بخوانید
لیفتراک سهند

کار با لیفتراک کار آسانی نیست. برای کار موثر با ماشین آلات، به یک دست ماهر و یک ذهن آگاه نیاز است. ما در شهر لیفتراک به این نکته توجه می کنیم که از تمام تجهیزاتی که می فروشیم، تعمیر و نگهداری می کنیم به طور کامل مطلع باشیم. ما 110 درصد پشت کارمان ایستاده ایم. توقف کنید، به صورت آنلاین مرور کنید، یا امروز با ما تماس بگیرید تا ببینید تیم متخصص ما چه کاری می تواند برای شما انجام دهد!

 

تعمیر و فروش و نگهداری لیفتراک چگونه است؟

نحوه فروش لیفتراک

 

فروش لیفتراک ممکن است کار بسیار سختی نسبت به فروش دیگر قطعات صنعتی به نظر آید. ولی توجه کردن به نکات کلیدی این کار را آسان خواهد کرد .

در مرحله اول قبل از آگهی دادن برای فروش ، باید لیفتراک را تمیز کنید و ایرادهای مکانیکی آن را کامل بر طرف کنید. مطمئن باشید با انجام این کارها ارزش لیفتراکتان بسیار بالا می رود.

به طور دقیق در مورد سال تولید و مدل لیفتراک اطلاعات را بدست آوردید . همچنین دانستن  وزن و سایز آن بسیار مهم است . با توجه به اطلاعات بدست آمده شما می توانید قیمت آن را به درستی بدست آورید و یک فروش خوب داشته باشید.

‫0/5 ‫(0 نظر)

3 دیدگاه دربارهٔ «تعمیر و فروش و نگهداری لیفتراک چگونه است؟»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *