خرید، فروش و اجاره لیفتراک

انواع لیفتراک دستی

انواع لیفتراک دستی

در شهرک لیفتراک با انواع لیفتراک دستی آشنا شوید و کاربرد آن ها را بدانید .

لیفتراک ها یکی از پرکاربردترین وسایل نقلیه برای سازندگان هستند. چه نیاز به جابجایی بارهای سنگین در یک انبار یا محل ساخت و ساز داشته باشید، لیفتراک ها می توانند با خیال راحت اشیایی را که انسان نمی تواند آنها را بلند کند، و آنها را در هر محل کاری ضروری می کند.

لیفتراک های دستی ، ساده ترین نوع لیفتراک هستند و توسط انسان قابل حمل هستند . این مدل لیفتراک ها برای بارهای سبک تر در فروشگاه ها ، داروخانه ها و… استفاده می شوند.

از آنجایی که طیف گسترده ای از سبک ها و مدل های موجود وجود دارد، انتخاب بهترین لیفتراک دشوار است. چه به دنبال اجاره لیفتراک یا خرید لیفتراک برای پروژه بعدی خود باشید، راهنمای ما انواع مختلف لیفتراک، مزایا و مدل های لیفتراک محبوب را پوشش می دهد تا به شما در انتخاب لیفتراک مناسب برای نیازهای خود کمک کند.

بیشتر بدانید:قطعات لیفتراک

انواع لیفتراک دستی

در زیر ما محبوب ترین انواع لیفتراک دستی در بازار، موارد استفاده از آنها و مدل ها و تولید کنندگان محبوب را پوشش خواهیم داد.

  • استاندارد
  • پهن
  • باریک
  • قیچی
  • ترازودار
  • رول بر
  • با شاخک بلند
  • کم ارتفاع
  • گالوانیزه
  • استیل
  • با حفاظ
  • پالت بر سنگین
  • با چرخ لاستیکی کوتاه
  • با چرخ لاستیکی سنگین
  • با چرخ لاستیکی برقی
بیشتر بخوانید
در چه زمانی لیفتراک خریداری کرده یا اجاره کنیم

لیفتراک دستی استاندارد ( استاکر دستی استاندارد)

 

اساساً استاکرهای دستی ساده ترین و مقرون به صرفه ترین تجهیزات انبارداری هستند. این شامل یک پمپ هیدرولیک است که می تواند پالت ها را با پمپاژ دستی دسته بلند کند.

جدا از مکانیزم ساده بلند کردن آن که می توانید به راحتی توسط دسته آن هدایت کنید، دسته پالت دستی می تواند تا 1500 کیلوگرم تجهیزات انبار را بلند کند.

بیشتر بدانید:فروش لیفتراک

لیفتراک دستی پهن ( استاکر دستی پهن)

 

این نوع لیفتراک ها به لطف طراحی نوار پهن، قابلیت بلند کردن پالت‌های تا عمق 1600 میلی‌متری را به ناوگان بالابر شما می‌دهد. این پالت استکر دارای ظرفیت بار 1500 کیلوگرم است و قادر است اکثر پالت های استاندارد را بلند و حمل کند.

 

انواع لیفتراک دستی

مزایای( استاکر) لیفتراک دستی

اگر در یک مجموعه صنعتی کار می کنید، انواع لیفتراک دستی می تواند مزایای زیادی داشته باشد. لیفتراک های دستی را می توان برای چیدن و نگهداری پالت ها و جعبه ها از جمله موارد دیگر استفاده کرد.

بیشتر بخوانید
لیفتراک سپاهان
مقرون به صرفه

در مقایسه با یک لیفتراک برقی، یک لیفتراک دستی به مراتب مقرون به صرفه تر است. تجهیزات الکتریکی معمولاً گرانتر از دستی هستند.

آسان برای استفاده

استفاده از لیفتراک دستی آسان است، شما به سادگی آن را فشار داده و هدایت می کنید تا کار کند. با آموزش ابتدایی هر کسی می تواند از یک لیفتراک دستی استفاده کند. آنها با دستورالعمل ارائه می شوند و در بیشتر موارد می توان شخصی را به کارکنان قطار آورد.

افزایش بهره وری

استاکرها یا لیفتراک دستی با اجازه دادن به کارکنان برای جابجایی آسان پالت های بزرگ برای جعبه ها، کارایی را به شدت افزایش می دهند. این امر زمان صرف شده برای جابجایی اقلام را کاهش می دهد و به تیم اجازه می دهد چندین آیتم را همزمان جابجا کند. اگر یکی از این ماشین‌های کوچک و جذاب را انتخاب کنید، کارآیی بسیار بالا خواهد بود.

 

انواع لیفتراک دستی

طراحی شده با ایمنی در ذهن

ایمنی با یک لیفتراک دستی زیاد است، پیروی آسان از دستورالعمل های ایمنی همراه با طراحی ماشین آلات دارای ویژگی های ایمنی برای بهینه سازی اقدامات و کاهش صدمات، مانند دکمه های توقف اضطراری است. علاوه بر ویژگی های ایمنی، لیفتراک دستی کار را برای کارکنان ایمن تر می کند. جابجایی مداوم اجسام بزرگ و سنگین می‌تواند باعث آسیب‌های ناشی از فشار شود، که ممکن است سرعت کارگران را کاهش دهد یا حتی باعث شود مجبور به مرخصی از کار شوند.

بیشتر بخوانید
لیفتراک سهند
دسترسی بیشتر به فضای ذخیره سازی

یک لیفتراک دستی می تواند به شما کمک کند تا به مکان های صعب العبور برسید. این به شما امکان می دهد تا اجناس بیشتری را ذخیره کنید و همچنین آن را با خیال راحت ذخیره کنید. ذخیره سازی می تواند یک مشکل بزرگ در بسیاری از انبارها باشد زیرا در نهایت فضای بسیاری از آنها تمام می شود. یک لیفتراک به بهینه سازی فضایی که دارید کمک می کند، به این معنی که نیازی به گسترش یا جابجایی به این سرعت نخواهید داشت.

بیشتر بدانید:

فروش لیفتراک

اجاره لیفتراک

جک پالت

‫0/5 ‫(0 نظر)

1 دیدگاه دربارهٔ «انواع لیفتراک دستی»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *