خرید، فروش و اجاره لیفتراک

باطری لیفتراک هاوکر

باطری لیفتراک هاوکر

برای خرید باطری لیفتراک هاوکر می توانید فروشگاه سایت شهر لیفتراک مراجعه کنید.

باطری لیفتراک

آیا باید باتری های لیتیوم یونی یا باتری های اسید سرب را برای تامین انرژی لیفتراک خود انتخاب کنید؟ این مقاله به شما در تصمیم گیری آگاهانه کمک می کند.
اگر صاحب کسب و کار یا مدیری هستید که برای راه اندازی کسب و کار خود به لیفتراک وابسته است، نوع باتری صنعتی که انتخاب می کنید تأثیر زیادی بر کارایی کلی شرکت شما خواهد داشت.

این راهنما شما را با انواع مختلف باتری لیفتراک، تفاوت‌های کلیدی آن‌ها، محدوده قیمت باتری لیفتراک، و اینکه چگونه این گزینه‌های باتری بر کارایی کلی عملیات روزانه کسب‌وکار شما تأثیر می‌گذارد، راهنمایی می‌کند.

باطری لیفتراک هاوکر
باطری لیفتراک

 

انتخاب باتری‌های صنعتی می‌تواند پیچیده باشد. گزینه‌های زیادی وجود دارد و تصمیم‌گیری برای اینکه کدام عوامل مهم‌تر هستند دشوار است: ظرفیت، شیمی، سرعت شارژ، عمر چرخه، برند، قیمت و غیره.

برای انتخاب باطری مناسب لیفتراک خود انتخاب های زیادی از جمله باطری لیفتراک هاوکر دارید.

اگر می خواهید بدانید که کدام معیار ها برای انتخاب باتری لیفتراک مناسب بسیار مهم است، ادامه مطلب را بخوانید.

انتخاب باطری مناسب

انتخاب منبع تغذیه شما برای تجهیزات در درجه اول با مشخصات فنی لیفتراک تعیین می شود.

بیش از نیمی از لیفتراک های امروزی با باتری کار می کنند.

باتری‌های لیتیوم یونی بادوام و با ظرفیت بالا حتی برای سخت‌ترین کاربردها مانند جابجایی بارهای سنگین و حجیم مانند فولاد، الوار، کاغذ و … در دسترس هستند.

در زیر مشخصات اصلی وجود دارد که باید به آنها توجه کنید:

پس از تعیین اینکه چه اندازه باتری با لیفتراک شما سازگار است، نکته مهم بعدی استفاده از باتری های لیفتراک یون لیتیوم در مقابل اسید سرب است.

بیشتر بخوانید
اجاره لیفتراک رول گیر

انواع باطری ها

لیفتراک های برقی معمولاً توسط یکی از این دو نوع باتری اصلی تغذیه می شوند:

اسید سرب

یون لیتیوم

باتری اسید سرب یک نوع باتری قابل شارژ است که حاوی صفحات سربی غوطه ور در محلول اسید سولفوریک است. واکنش شیمیایی یک جریان الکتریکی ایجاد می کند که برای تغذیه تجهیزات استفاده می شود.

بهتر است بدانید:قطعات لیفتراک

اما باتری یون لیتیم یک نوع باتری قابل شارژ است که حاوی یون های لیتیوم است که از طریق الکترولیت حرکت می کند تا برق مورد نیاز تجهیزات را تامین کند. برخلاف باتری های اسید سرب، الکترولیت به طور دائم در بسته باتری لیتیوم می ماند.

در حالی که گزینه‌های دیگری نیز برای لیفتراک‌ها وجود دارد، مانند پروپان یا گازوئیل.

فناوری پشت هر یک از این باتری‌های صنعتی بسیار متفاوت است و بنابراین تأثیر متفاوتی بر کارایی لیفتراک دارد.

باطری لیفتراک هاوکر در هر دو نوع اسید سرب و یون لیتیوم تولید می شود.

باتری های سرب اسید استاندارد قدیمی برای تامین انرژی لیفتراک ها هستند. آن‌ها واحدهای حجیم و پر از مایع با قسمت بالایی قابل جابجایی هستند که از طریق واکنش شیمیایی صفحات سرب و اسید سولفوریک، الکتریسیته تولید می‌کنند. فن آوری آن به سال 1859 باز می گردد و شامل پر کردن منظم واحدها با آب (که برای فرآیندهای شیمیایی تولید الکتریسیته که در داخل اتفاق می افتد نیز ضروری است) است. باتری های لیتیوم یونی یک فناوری جدیدتر هستند که برای اولین بار در یک محصول تجاری در اوایل دهه 1990 استفاده شد، دوربین فیلمبرداری سونی. باتری های لیتیوم یونی دارای ترکیبات شیمیایی مختلف هستند. یکی از محبوب ترین مواد شیمیایی برای صنعت حمل و نقل مواد، فسفات آهن لیتیوم (LFP) است. فشرده تر و چگال تر از اسید سرب است. سلول ها بسته شده اند و نیازی به نگهداری آب ندارند.

بیشتر بخوانید
نکات سوخت گیری لیفتراک
باطری لیفتراک هاوکر
باطری یون لیتیم

 

طول عمر باتری لیفتراک

نوع باتری که یک شرکت در لیفتراک های خود استفاده می کند تعیین می کند که کارگران چند بار مجبور به تعویض باتری شوند. باتری های سرب اسید و لیتیوم یون طول عمر متفاوتی دارند:

 

اسید سرب: 1000 1500 سیکل

 

یون لیتیوم: 3500 سیکل

 

اینها میانگین هستند و ممکن است بر اساس میزان نگهداری باتری ها متفاوت باشند.

 

باتری لیفتراک یونی لیتیومی باید به دفعات کمتر تعویض شود، که محرک اصلی برای صاحبان مشاغل است تا آنها را به باتری های اسید سرب معمولی ترجیح دهند – که باید بیشتر با باتری های جدید جایگزین شوند.

بیشتر بدانید»اجاره لیفتراک

 

حفظ ظرفیت باتری لیفتراک

 

هر دو باتری لیتیوم یون و همتایان اسید سرب آنها باید به درستی مراقبت شوند تا بتوانند با پتانسیل کامل خود عمل کنند. اگر تعمیر و نگهداری مناسب باتری لیفتراک آنطور که باید انجام نشود، عمر مفید آنها کاهش می یابد.

باطری لیفتراک هاوکر در این زمینه بسیار خوب عمل کرده و ظرفیت باتری تا مدت زیادی حفظ می شود.

به منظور به حداکثر رساندن عمر مفید و ظرفیت کلی باتری، اقدامات خاصی باید برای کاربران هر دو نوع باتری انجام شود. با این حال، باتری های اسید سرب در مقایسه با یون لیتیوم نیاز به مراقبت و توجه بیشتری دارند.

بیشتر بخوانید
کمربند ایمنی لیفتراک

بیشتر بدانید:فروش لیفتراک

باتری های لیفتراک اسید سرب نیاز به:

 

کنترل دما:  باتری های سرب اسیدی باید در محدوده دمایی خاصی نگهداری شوند، در غیر این صورت عمر کاری کوتاه تری خواهند داشت. علاوه بر این، آنها همچنین هنگام شارژ بسیار داغ می شوند، که نیاز به شارژ و نگهداری در یک فضای کنترل شده  دارد.

باطری لیفتراک هاوکر
باطری اسید سرب

 

مدیریت سطح سیالات: این واحدها باید بررسی شوند تا اطمینان حاصل شود که تقریباً در هر 10 سیکل شارژ یک بار آب کافی دارند.

بهتر است بخوانید:تعمیر لیفتراک

باتری‌های لیتیوم یونی به تعمیر و نگهداری بسیار کمتر نیاز دارند، زیرا به طور خودکار یکسان می‌شوند، در دماهای بسیار بالاتر به خوبی کار می‌کنند (که باعث می‌شود از نظر دما عمدتاً مشکلی نداشته باشند)، و نیازی به مدیریت سطح سیال ندارند.

باطری لیفتراک هاوکر

طراحی و ساخت باطری های هاوکر نشان دهنده کیفیت برتر و قابلیت اطمینان بی نظیر است. در هر کجای دنیا که نیاز به باتری یا منبع تغذیه وجود دارد، باتری هاوکر برای ارائه راه حل وجود دارد. هاوکر به عنوان باتری‌های صنعتی پیشرو در جهان، می‌تواند در هر بازار صنعتی مهمی فعالیت کند و نیروی لازم را برای همه چیز از مخابرات گرفته تا زیردریایی‌ها، خودروهای الکتریکی تا لیفتراک‌ها فراهم کند. کاربرد شما هر چه باشد، باتری های هاوکر راه حلی بهینه با سیستم پشتیبانی کلاس جهانی برای پشتیبان گیری از آنها هستند.

باطری لیفتراک هاوکر گرینه ی بسیار مطمعن و ایمن برای لیفتراک شما خواهد بود.

بیشتر بدانید:

‫0/5 ‫(0 نظر)

19 دیدگاه دربارهٔ «باطری لیفتراک هاوکر»

  1. سلام مقاله باطری لیفتراک هاوکر خیلی اطلاعات خوب و مفیدی در اختیار من گذاشت ممنون از سایت شهر لیفتراک

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *