خرید، فروش و اجاره لیفتراک

کاربرد لیفتراک برای تناژهای سنگین و فوق سنگین

امروز قصد داریم توضیح دهیم که لیفتراک سنگین چیست و کاربرد لیفتراک برای تناژهای سنگین و فوق سنگین را شرح دهیم.

در این پست توضیح خواهیم داد که لیفتراک سنگین چیست، چگونه از آن استفاده می شود و در هنگام خرید به چه نکاتی توجه کنیم. بنابراین، با ما در این مقاله در سایت شهر لیفتراک همراه باشید.

لیفتراک سنگین چیست؟

لیفتراک سنگین را می توان لیفتراک صنعتی یا لیفتراک با ظرفیت بالا نیز نامید. از این نوع بالابر برای بلند کردن، جابجایی و قرار دادن بارهای بسیار سنگین استفاده می شود. آنها معمولاً بسیار بزرگتر از لیفتراک های انبار برقی هستند.

لیفتراک های سنگین به لیفتراک های صنعتی یا با ظرفیت بزرگ نیز گفته می شود.

آنها می توانند 10 فوت یا بیشتر طول داشته باشند و تقریباً همیشه یک موتور احتراق داخلی دارند تا قدرت بیشتری به آنها بدهد. آنها اغلب برای کاربردهای صنعتی و ساختمانی استفاده می شوند.

کاربرد لیفتراک برای تناژهای سنگین و فوق سنگین

 

لیفتراک سنگین مانند لیفتراک انباری عمل می کند. با این حال، می تواند بارهای خود را بسیار بالاتر از یک لیفتراک انبار معمولی از روی زمین بلند کند و قادر است بارهای بسیار سنگین تری را بلند کند.

ظرفیت بالابر

ظرفیت بالابری به مقدار وزنی اطلاق می شود که لیفتراک می تواند با خیال راحت حمل کند. اگر لیفتراک بیش از حداکثر ظرفیت باربری خود را حمل کند، می تواند ناپایدار شود.

اگر نیاز به جابجایی بارهای سنگین دارید، یک لیفتراک صنعتی را انتخاب کنید.

لیفتراک های صنعتی بسته به مدل قادر به تحمل وزن های باورنکردنی از 22000 پوند تا 30000 پوند و بالاتر هستند. این باعث می شود که آنها برای کارهای سنگین عالی باشند.

بیشتر بخوانید
نکات مهم خرید و فروش لیفتراک کارکرده

کاربرد لیفتراک برای تناژهای سنگین و فوق سنگین

برای کاربرد متوسط ​​انبار خود نیازی به لیفتراک سنگین ندارید. با این حال، آنها برای صنایعی که محصولات بسیار سنگین و زمین ناهموار دارند عالی هستند.

انبارها:

با وجود اینکه اکثر انبارها نیازی به استفاده از لیفتراک سنگین صنعتی ندارند، اگر کارخانه شما از محصولات بسیار سنگین استفاده می کند، لیفتراک صنعتی ممکن است انتخاب خوبی برای شما باشد.

کارگاه های ساختمانی:

اغلب یک لیفتراک سنگین را در یک کارگاه ساختمانی می بینید. به این دلیل که آنها قادر به بلند کردن و جابجایی مصالح ساختمانی سنگین مورد نیاز مانند بتن و فلزات هستند. همچنین برای زمین های ناهموار موجود در سایت های ساختمانی مناسب است.

لیفتراک های سنگین برای بلند کردن محل ساخت و ساز عالی هستند

راه آهن:

صنعت دیگری که ممکن است از لیفتراک سنگین استفاده کند، راه آهن است. راه آهن اغلب محموله های سنگین و همچنین کانتینرهای حمل و نقل را حمل می کند، بنابراین یک لیفتراک صنعتی برای جابجایی، بلند کردن، بارگیری و تخلیه این نوع محموله های سنگین مورد نیاز است.

کاربرد لیفتراک برای تناژهای سنگین و فوق سنگین

 

بنادر:

بنادر کشتیرانی و اسکله های خشک مانند راه آهن از لیفتراک های سنگین برای بارگیری و تخلیه بار و کانتینرهای حمل و نقل خود استفاده می کنند.

مزارع:

اغلب از یک لیفتراک صنعتی در مزرعه برای بلند کردن عدل های یونجه استفاده می شود. یونجه ممکن است به اندازه مواد دیگری که ذکر کردیم سنگین نباشد. با این حال، یک لیفتراک صنعتی برای بلند کردن و قرار دادن آنها در بالاتر از یک لیفتراک معمولی نیاز است.

بیشتر بخوانید
تعمیرات لیفتراک برقی تویوتا

کاربرد لیفتراک برای تناژهای سنگین و فوق سنگین علاوه بر موارد فوق بسیار زیاد است.

بهتر است بدانید:قطعات لیفتراک

هنگام خرید لیفتراک سنگین به چه نکاتی توجه کنیم

حداکثر ظرفیت بار:

در مورد لیفتراک ها طیف وسیعی از ظرفیت های بار وجود دارد. شما باید یک لیفتراک را انتخاب کنید که بتواند بار هایی را که قرار است بلند کنید، تحمل کند.

 

ایده خوبی است که لیفتراک کمی قوی تر از آنچه واقعاً نیاز دارید تهیه کنید. این به این دلیل است که اگر بالابر شما دائماً بار هایی با حداکثر ظرفیت وزن خود بلند می کند، انرژی زیادی مصرف می کند و برای دستگاه سخت تر می شود.

 

به عنوان مثال، اگر بیشتر بارهایی که به جابجایی نیاز دارید حدود 8000 پوند است، باید یک لیفتراک با حداکثر ظرفیت بیش از 8000 پوند انتخاب کنید.

بیشتر بدانید»اجاره لیفتراک

حداکثر ارتفاع بالابر:

 

اتصالات لیفتراک ماشین شما را همه کاره تر می کند.

مدل های مختلف لیفتراک دارای ارتفاع باربری متفاوت هستند.قبل از انتخاب لیفتراک خود بفهمید که چقدر باید بار خود را بلند کنید. محل کار خود را اندازه گیری کنید و یک لیفتراک تهیه کنید که بتواند به این ارتفاع برسد.

یک کاربرد لیفتراک برای تناژهای سنگین و فوق سنگین علاوه بر حمل بار های سنگین ارتفاع بالابری زیاد است.

 

اتصالات لیفتراک:

می توانید برای لیفتراک سنگین خود ضمیمه های لیفتراک خریداری کنید که قابلیت ها و انعطاف پذیری آن را افزایش می دهد.

بیشتر بخوانید
نقاط ضعف انواع لیفتراک ها

بیشتر بدانید:فروش لیفتراک

به عنوان مثال، می توانید یک پالت لیفتراک اضافه کنید، که به لیفتراک شما اجازه می دهد به جای بالا بردن از پایین، از بالا بلند شود. گیره‌ها به شما امکان می‌دهند اقلام با شکل عجیب و غریب را با خیال راحت جابه‌جا کنید، و چنگال به شما امکان می‌دهد بارهای بزرگ‌تری را بلند کنید.

کاربرد لیفتراک برای تناژهای سنگین و فوق سنگین

 

محیط کار:

اگر به لیفتراک سنگین خود برای کار در فضای باز و در زمین های ناهموار نیاز دارید، لیفتراکی را انتخاب کنید که بتواند این نوع سطوح را مدیریت کند. یک لیفتراک زمین ناهموار مجهز به تایرهای پنوماتیکی خواهد بود که برای این نوع سطوح بهتر از تایرهای بالشتکی هستند.

بهتر است بخوانید:تعمیر لیفتراک

اگر از آن در یک سایت ساختمانی با زباله های تیز استفاده می کنید که می تواند به لاستیک های شما آسیب برساند، ممکن است بخواهید به جای لاستیک های پر از هوا،از لاستیک هایی با باد کمتر استفاده کنید تا در برابر پنچر شدن مقاوم تر باشند.

 

قدرت مانور:

مکان هایی را در نظر بگیرید که برای رفتن به لیفتراک خود نیاز دارید. اگر در فضاهای باریک یا گوشه‌های تنگ کار می‌کند، مطمئن شوید که مدلی که انتخاب می‌کنید دارای قدرت مانور و اندازه مناسب برای قرار گرفتن در این نقاط باشد.

کاربرد لیفتراک برای تناژهای سنگین و فوق سنگین محدود به کاربرد های بالا نمی شود و در مقاله ی بالا فقط به برخی از کاربرد های این ماشین های غول پیکر پرداختیم.

بیشتر بدانید:

‫0/5 ‫(0 نظر)

17 دیدگاه دربارهٔ «کاربرد لیفتراک برای تناژهای سنگین و فوق سنگین»

  1. محتوا کاربرد لیفتراک برای تناژهای سنگین و فوق سنگین در سایت شهر لیفتراک بسیار عالی و کاربردی بود ممنونم.

  2. شرکت شهر لیفتراک کاربرد لیفتراک برای تناژهای سنگین و فوق سنگین را در سایت خود به شما می گوید.

  3. در مقاله کاربرد لیفتراک برای تناژهای سنگین و فوق سنگین آشنایی کامل با لیفتراک پیدا می کنید

  4. سلام مقاله کاربرد لیفتراک برای تناژهای سنگین و فوق سنگین خیلی خوب بود ممنون از سایت شهر لیفتراک

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *