خرید، فروش و اجاره لیفتراک

نکات مهم خرید و فروش لیفتراک کارکرده

نکات مهم خرید و فروش لیفتراک کارکرده

بررسی نکات مهم خرید و فروش لیفتراک کارکرده در شهر لیفتراک:

بررسی مزایای خرید لیفتراک کارکرده

خرید لیفتراک کارکرده راهی کم هزینه برای برطرف کردن نیاز هایتان نسبت به لیفتراک است. لیفتراک های کار کرده می توانند تا مقدار زیادی از کارکرد های لیفتراک نو را ارائه دهند. همچنین در مدل های جدید ممکن است قطعات لیفتراک به راحتی یافت نشود و این مورد یک مزیت دیگر برای خرید لیفتراک کارکرده است.

بررسی معایب خرید لیفتراک کارکرده

مانند دیگر وسائل نقلیه دست دوم و کارکرده لیفتراک هم با مرور زمان دچار ساییدگی شده و کارآیی آن پایین می آید. اگر در هنگام خرید لیفتراک کارکرده به چند نکته توجه نکنید ممکن است شما لیفتراک کارکرده مناسبی را خریداری نکنید.

حال با دانستن مزایا و معایت خرید لیفتراک کارکرده اگر قصدخرید آن را دارید با شهر لیفتراک همراه باشید تا به بررسی نکات مهم هنگام خرید لیفتراک کارکرده بپردازیم:

بررسی نکات مهم هنگام خرید لیفتراک کارکرده

درست مانند خرید یک خودروی سواری دست دوم، چندین نکته مهم وجود دارند که قبل از خرید لیفتراک دست دوم باید به آنها توجه کنید. که در ادامه هریک از این نکات را بررسی میکنیم:

خرید لیفتراک کارکرده باتوجه به نیاز هایتان:

لیفتراک‌ ها برای اهداف مختلف شخصی، تجاری یا صنعتی استفاده می‌ شوند. نسبت به نوع کارکرد و نیاز مشتری، آنها مدل‌ها و ویژگی‌ های مختلفی دارند. بنابراین باید بتوانید تشخیص دهید که چگونه لیفتراک مناسب برای نیاز خود را پیدا ‌کنید. پس ابتدا به سوالات زیر پاسخ دهید:
*چه مقدار از لیفتراک استفاده خواهید کرد؟
*محل مورد استفاده شما در فضاهای بسته است یا فضاهای باز؟
*چه کار هایی میخواهید با لیفتراک انجام دهید؟
چه بار و با چه وزنی را میخواهید با لیفتراک حمل کنید؟
*محل استفاده شما از لیفتراک دارای چقدر فضا و ظرفیت است؟
با پاسخ دادن این سوالات یک فروشنده کار بلد و منصف متوجه میشود که برای شما چه نوع لیفتراک و با چه مدل و ظرفیت حمل باری مناسب است. شما میتوانید برای گرفتن راهنمایی در مورد نیازهایتان نسبت به لیفتراک از متخصصان شهر لیفتراک مشاوره بگیرید.

بیشتر بخوانید
خرید لیفتراک بر اساس نوع قفسه بندی انبار

نکات مهم خرید و فروش لیفتراک کارکرده

فهمیدن سوابق کارکرد لیفتراک و سن‌ لیفتراک:

وقتی با توجه به نیاز هایتان لیفتراک مورد نظر را انتخاب کردید باید از تاریخچه و سن لیفتراک اطلاعاتی کسب کنید.
یک موضوع مهم برای خرید لیفتراک کارکرده، دانستن تاریخچه استفاده از لیفتراک است. شما باید بدانید که لیفتراک در چه فضایی مورد استفاده قرار گرفته است و مطمئن شوید که در محیط خورنده یا ناهموار نبوده است. از آنجایی که لیفتراک یک قطعه از تجهیزات سنگین است، پس ممکن است از لیفتراک در موقعیت‌های مختلف استفاده شده باشد.

با این حال، دانستن محل استفاده از لیفتراک و درک کاربرد آن، به شما کمک می‌کند تا میزان سلامت دستگاه را بررسی کنید. همچنین لیفتراک کم کارکرد و با سن کم می‌تواند هزینه‌ای نزدیک به ارزش یک لیفتراک نو را داشته باشد. یک لیفتراک قدیمی ممکن است مشکلاتی داشته باشد. اگر به دنبال لیفتراک با سن بالا هستید، حتماً سوابق تعمیر و نگهداری را درخواست کنید تا ببینید کدام قسمت‌ های لیفتراک تعمیر یا تعویض شده است. شما می توانی برای گرفتن راهنمایی در مورد سوابق کارکرد و سن لیفتراک از متخصصان شهر لیفتراک مشاوره بگیرید.

بیشتر بخوانید
آشنایی با انواع دکل لیفتراک

بررسی مدت ساعات کرکرد لیفتراک در روز:

برخی از مدل های لیفتراک مدت زمان مجاز استفاده از لیفتراک را روی داشبورد نشان می دهند. ساعات مجاز بیشتر به این معنی هستند که ممکن است مشکلات بیشتری در موتور و دیگر اجزای لیفتراک مشاهده شود. همچنین از نظر کارشناسان لیفتراک هایی که کمتر از 4 ساعت در روز به کار گرفته شده اند گزینه مناسب تری می باشند. همچنین، اگر یک لیفتراک برقی را انتخاب می‌کنید، باتری بیش از 40 درصد از ارزش کل دستگاه را تشکیل می‌دهد. باتری لیفتراک به طور متوسط حدود 1200 شارژ دوام می‌آورد و هر بار شارژ حدود 5 ساعت کار می‌کند. تقسیم تعداد ساعت‌ها بر 5 باید تخمینی از تعداد شارژ باقی مانده باتری دستگاه را به شما ارائه دهد. برای مشاوره در مورد مدت ساعات کارکرد لیفتراک میتوانید از متخصصان شهر لیفتراک مشاوره بگیرید.

بدنه لیفتراک را مورد بازرسی قرار دهید:

بازرسی بصری لیفتراک کارکرده همیشه توصیه می‌شود، به خصوص اگر به صورت آنلاین خرید می‌کنید. فقط به تصاویر و توضیحات فروشنده توجه نکنید، قبل از خرید حتماً به صورت حضوری نگاهی به لیفتراک بیندازید. از نظر آسیب، زنگ زدگی و هر چیزی که می‌تواند نشان دهنده عیب اساسی باشد مانند ترک یا نشت مایع، همه موارد را بررسی کنید.همچنین، مهم است سوار لیفتراک شوید و آن را تست کنید. با سوار شدن در لیفتراک مطمئن شوید که کنترل‌ها و کلیه قسمت‌ها در سلامت قرار دارند. پاسخ دهی لیفتراک را با فرمان و ترمز به صورت توقف و حرکت، هم در حالت عادی و هم در جهت معکوس آزمایش کنید. نحوه بلند کردن اجسام را امتحان کنید و ببینید آیا این کار به درستی انجام می‌شود یا خیر.

بیشتر بخوانید
عیب یابی لیفتراک

بهتر است بخوانید:اجاره لیفتراک

نکات مهم خرید و فروش لیفتراک کارکرده

به متعادل بودن قیمت لیفتراک دقت کنید:

قیمت لیفتراک کارکرده نه باید آنقدر پایین باشد نه باید قدری بالا باشد که با خرید لیفتراک نو تفاوتی نداشته باشد.
خرید ارزان ترین لیفتراک ها می‌تواند وسوسه انگیز باشد اما حواستان به کیفیت محصول باشد. فقط به یاد داشته باشید که قیمت ممکن است به دلایل مختلفی ارزان باشد. اگر با کسی غیر از یک فروشنده معتبر کار می‌کنید، قیمت پایین ممکن است نشان دهنده یک مشکل اساسی در لیفتراک باشد که می‌تواند هزینه زیادی برای شما در آینده داشته باشد. در حالی که قیمت عامل مهم در خرید است، اجازه ندهید که عامل اصلی باشد. همیشه کیفیت لیفتراک کارکرده را در نظر بگیرید و هزینه آن را با توجه شرایطی که در آن قرار دارد، بسنجید.

بهتر است بدانید:تعمیر لیفتراک

خرید لیفتراک کارکرده از یک مرکز تخصصی و مطمئن:

بهتر است برای خرید لیفتراک کار کرده از یگ مرکز تخصصی و مطمئن استفاده کنید. این عمل باعث می شود با راهنمایی آنها بتوانید لیفتراک مناسب برای کار خود را پیدا کنید. همچنین با خیال راحت و ضمانت و قیمت مناسب نسبت به خرید لیفتراک اقدام کنید. بنابراین شما می توانید برای خرید و فروش لیفتراک کارکرده توسط سایت شهر لیفتراک با متخصصان ما ارتباط برقرار کنید.

بهتر است بدانید:

‫0/5 ‫(0 نظر)

13 دیدگاه دربارهٔ «نکات مهم خرید و فروش لیفتراک کارکرده»

  1. مقاله نکات مهم خرید و فروش لیفتراک کارکرده در سایت شهرلیفتراک برای من خیلی مفید بود ممنونم

  2. نکات مهم خرید و فروش لیفتراک کارکرده خیلی مقاله خوبیه واسه اونایی که قصد خرید لیفتراک کارکرده رو دارن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *