خرید، فروش و اجاره لیفتراک

اجاره لیفتراک در شهریار

اجاره لیفتراک در شهریار

برای اجاره لیفتراک در شهریار توسط شهر لیفتراک بهتر است با لیفتراک و کاربرد آن آشنا شوید سپس با کارشناسان ما تماس بگیرید.

راه حلی برای همه کارگاه ها و کارخانه ها

مراکز توزیع، انبارها و تأسیسات تولیدی در تقاطع بین دو تقاضای همگرا قرار می گیرند: افزایش ظرفیت برای ذخیره مواد بیشتر و جابجایی این مواد سریعتر از همیشه. افزایش ظرفیت همیشه به آسانی ساخت فضای انبار بیشتر نیست و اغلب به شکل نیاز به تراکم ذخیره سازی بالاتر (ذخیره کردن مواد بیشتر در همان مقدار فضا) است. به همین ترتیب، افزایش سرعت هندلینگ صرفاً با صرف نیروی کار بیشتر حل نمی شود، و به خصوص اگر فضای کمتری برای کار در نتیجه افزایش تراکم وجود داشته باشد، حل نمی شود.

هنگام حل این چالش‌ها، قسمتی از پازل که اغلب نادیده گرفته می‌شود، استفاده از لیفتراک ها و تجهیزات جابجایی مواد در انبار است. طیف گسترده ای از لیفتراک های مختلف و کاربردی در بازار وجود دارد که هر کدام برای خدمت به یک هدف منحصر به فرد طراحی شده اند. با چند تغییر تجهیزات، چالش‌های چگالی و سرعت فوق را می‌توان مستقیماً کاهش داد و شرایطی را ایجاد کرد که چنین چالش‌هایی ناگهان به فرصت‌هایی برای انجام کارهای بهتر تبدیل شوند!

بهتر است بدانید:قطعات لیفتراک

اجاره لیفتراک در شهریار

 

بالابرهای دستی

هنگامی که به یک بالابر «دستی» اشاره می کنیم، نشان می دهیم که بخشی یا تمام تلاش فیزیکی لازم برای مانور مواد حمل شده توسط اپراتور انجام می شود که از بدن خود به عنوان منبع نیرو برای انجام این کار استفاده می کند. هنگامی که با خیال راحت و با دقت انجام می شود، بالابرهای دستی راه حل های عالی برای جابجایی مواد در حجم کم، فرمت های نادر یا با اندازه های عجیب و غریب هستند.

بیشتر بخوانید
کارتن کلمپ لیفتراک

واکی استکر

جاهایی که جک‌های پالت و لیفتراک های دستی در بلند کردن مواد به صورت عمودی ناتوان هستند، کامیون‌های Walkie Stacker با افزودن قابلیت‌های بالابر عمودی بر روی پایه کامیون دستی موتوری، روز را نجات می‌دهند.

استاکر واکی که برای بالا بردن مواد تحت هدایت یک اپراتور انسانی که چرخ‌ها را هدایت می‌کند، یک گزینه اقتصادی برای اپراتورهایی با حجم کم تا متوسط ​​است که به لیفتراک کامل نیاز ندارند. علاوه بر این، ردپای کوچکتر یک استاکر واکی می‌تواند برای پارک کردن کامیون به‌طور محجوب در نزدیکی مناطق تولید، آماده برای انباشتن سنگین یا نیازهای بلند کردن مکرر مفید باشد.

بیشتر بدانید»اجاره لیفتراک

لیفتراک ها

 

لیفتراک ها که به وسیله اپراتور هدایت می شوتد از 1.5 تن تا 35 تن به بالا در دسترس هستند و بسته به نیاز خود باید مدل مورد نظر را انتخاب کنید .برای اجاره لیفتراک در شهریار بهتر است با قطعات آن نیز آشنا شوید .

اجاره لیفتراک در شهریار

 

آنچه در لیفتراک وجود دارد

یک لیفتراک از چندین قطعه تشکیل شده است که با هم کار می کنند تا بارهای سنگین تر یا حجیم تر را به طور موثر بالا ببرند، جابجا کنند و ذخیره کنند:

 قاب کامیون :

پایه لیفتراک را تشکیل می دهد. قاب کامیون بقیه قسمت های کلیدی خودرو از جمله چرخ ها، دکل و وزنه تعادل را کنار هم نگه می دارد.

بیشتر بخوانید
قطعات لیفتراک
وزنه تعادل

هدف این جزء متعادل کردن وزنی است که وسیله نقلیه بلند می کند. وزنه تعادل از چدن ساخته شده و به قسمت عقب لیفتراک متصل می شود.

منبع نیرو :

متشکل از یک موتور احتراقی داخلی، منبع انرژی لیفتراک می تواند با سوخت دیزل، LPG، گاز طبیعی و CNG تامین شود. لیفتراک های برقی انرژی خود را از باتری های سرب اسیدی تامین می کنند.

کالسکه :

کالسکه به عنوان پایه لیفتراک عمل می کند، برای سهولت حرکت به سمت بالا و پایین به ریل های دکل متصل می شود.

دکل :

دکل وظیفه بلند کردن و پایین آوردن بار را بر عهده دارد. همچنین دارای ریل های به هم پیوسته برای کنترل افقی است. دکل را می توان با غلطک نصب کرد.

بیشتر بدانید:فروش لیفتراک

جایی که از لیفتراک استفاده می شود

لیفتراک ها انقلابی در ذخیره سازی و حمل و نقل کالا در محیط های کاری مختلف ایجاد کرده اند. از آنجایی که لیفتراک ها در سپیده دم قرن بیستم اختراع شدند، به ماشینی جدایی ناپذیر در محیط های کاری صنعتی تبدیل شده اند، از جمله:

لنگرگاه ها:

لیفتراک ها در تخلیه و روی هم چیدن لنج ها و کشتی ها در جنگ های جهانی بسیار موثر بوده اند. امروزه از لیفتراک ها برای جابجایی و حمل محموله های حجیم استفاده می شود: از کامیون های تحویل گرفته تا مناطق ذخیره سازی در کنار اسکله تا کشتی ها. لیفتراک به ویژه در حمل و نقل محموله های فولادی و چوبی استفاده می شود.

بیشتر بخوانید
قطعات لیفتراک کوماتسو

بهتر است بخوانید:تعمیر لیفتراک

امکانات بازیافت :

علاوه بر اسکله ها، لیفتراک ها نیز در عملیات بازیافت مفید هستند. آنها برای تخلیه ظروف بازیافت یا کامیون ها قبل از حمل بار آنها به محل های مرتب سازی استفاده می شوند. لیفتراک‌ها در این عملیات ترجیح داده می‌شوند زیرا می‌توانند به طور موثر تریلرهای تراکتور، آسانسورها، واگن‌های راه‌آهن و کامیون‌های مستقیم را بارگیری/تخلیه کنند.

 

اجاره لیفتراک در شهریار

سایت های ساختمانی :

لیفتراک هایی که برای مصارف صنعتی در نظر گرفته شده اند نیز در سایت های ساختمانی مفید هستند. کارگران ساختمانی برای حمل و انتقال مصالح ساختمانی سنگین به فواصل معین و حتی در زمین های ناهموار به لیفتراک ها متکی هستند. در سایت های ساختمانی، لیفتراک ها هم به عنوان تجهیزات بالابر و هم به عنوان وسیله نقلیه عمل می کنند. این وسیله ها در تخلیه پالت های بلوک / آجر، تیرچه های فولادی و تجهیزات و مصالح ساختمانی استفاده می شوند.

انبارها :

لیفتراک ها معمولاً در عملیات انبار نیز استفاده می شوند. آنها عمدتاً برای بارگیری و تخلیه کامیون ها و حمل و نقل کالا استفاده می شوند. انواع مختلفی از لیفتراک برای استفاده در انبار وجود دارد. اندازه هر کدام از آنها متفاوت است و برای کاری که از آنها استفاده خواهید کرد. صفحه لیفتراک حداکثر وزنی را که می تواند بلند کند تعیین می کند.

اجاره لیفتراک در شهریار در شهر لیفتراک با کارشناسان ما تماس بگیرید و کار خود را راحت تر و بهتر انجام دهید.

بیشتر بدانید:

‫0/5 ‫(0 نظر)

8 دیدگاه دربارهٔ «اجاره لیفتراک در شهریار»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *