خرید، فروش و اجاره لیفتراک

جک پالت بالابر

جک پالت بالابر

جک پالت بالابر برای جابجایی کالاهای پالت شده در انبارها و بالا بردن آنها در قفسه ها برای چیدن و ذخیره سازی استفاده می شود.که در شهر لیفتراک موجود می باشد .

جک پالت چقدر می تواند بلند شود بستگی به نوع جک پالت شما دارد. آنها می توانند پالت ها را در هر جایی بین 3 اینچ تا 8 فوت بلند کنند.

جک پالت بالابر. جک پالت پروفیل پایین. تفاوت در چیست؟ در زیر به بررسی انواع و کاربردهای جک پالت خواهیم پرداخت.

بهتر است بدانید:قطعات لیفتراک

جک پالت بالابر

 

پالت تراک بالابر یک ابزار صنعتی است که برای جابجایی بار و بلند کردن آن به ارتفاعاتی استفاده می شود که با یک پالت تراک سنتی غیرممکن است.

این پالت‌کامیون‌ها ممکن است کاملاً با دست یا با باتری کار کنند. هزینه یک جک پالت بالابر  معمولاً بیشتر از مدل معمولی آن است  اما هنگام چیدن پالت‌های سنگین روی قفسه‌ها مفیدتر است.

دو روش وجود دارد که در آن پالت تراک بالابر می تواند پالت ها را از روی زمین بلند کند. یکی ، روش آکاردئون است، که در آن پایه‌های متقاطع زیر اکستنشن‌های چنگال به آرامی به هم می‌رسند تا اکستنشن‌ها را بالا ببرند، مشابه مفهومی که برای بالا بردن میز اتو به سطح مفیدی استفاده می‌شود.

بیشتر بخوانید
جک پالت تویوتا

بیشتر بدانید:فروش لیفتراک

جک پالت بالابر

نوع دیگر از یک دکل تلسکوپی، بسیار شبیه به برخی از لیفتراک ها استفاده می کند تا بار را به سطوح بسیار بالاتری نسبت به روش اول برساند. آنهایی که از دکل تلسکوپی استفاده می کنند اغلب پالت استکر نامیده می شوند.

ارتفاع پالت تراک بالابر تا حد زیادی با نوع پالت تراک آن تعیین می شود. کسانی که از روش آکاردئون استفاده می کنند معمولاً می توانند بین 30 تا 33 اینچ ارتفاع (76 تا 84 سانتی متر) بلند کنند.

کسانی که از روش بالابر تلسکوپی استفاده می کنند فقط با ارتفاع دکل و مقدار وزنه تعادل آن محدود می شوند. این مدل ها می توانند تا ارتفاع تقریباً 17 فوت (5.2 متر) یا بیشتر بلند شوند.

بیشتر بدانید»اجاره لیفتراک

جک پالت بالابر قیچی

جک پالت بالابر ، مانند جک پالت بالابر قیچی، برای بلند کردن بارها به فضاهای بالاتر ایده‌آل است و می‌تواند از مکان‌هایی که جک‌های پالت معمولی نمی‌توانند بارگیری یا تخلیه کنند.

بیشتر بخوانید
قطعات یدکی جک پالت دستی

«بالابر قیچی بارها را پشتیبانی می‌کند در حالی که پالت‌ها با تثبیت‌کننده‌های اضافه‌شده برای نگه داشتن جک در مکان‌های صعب العبور بالا می‌روند. آنها همچنین به افزایش مقدار ذخیره سازی در دسترس کمک می کنند زیرا ممکن است در قفسه بندی و قفسه انبار اضافی ذخیره شوند. این بدان معنی است که شما از افزایش فضای ذخیره سازی بهره مند می شوید.

پالت تراک های بالابر قوی هستند و می توانند بارها را به صورت عمودی بلند کنند و نیازی به نردبان، برج ها یا داربست را از بین ببرند. در شهر لیفتراک، ما طیف وسیعی از جک‌های پالت بالابر  را داریم.

 

جک پالت بالابر

جک پالت پروفیل پایین

از سوی دیگر، جک های پالت با مشخصات پایین برای بلند شدن با پالت های با فاصله کم طراحی شده اند، بنابراین نمی توانند به اندازه جک پالت بالابر قیچی بلند شوند. با این حال، آنها هنوز هم برای حمل بارهای سنگین از یک مکان به مکان دیگر در یک انبار و برای موقعیت هایی که جک پالت استاندارد در پالت قرار نمی گیرد یا نمی تواند زیر آن قرار بگیرد، عالی هستند.

بیشتر بخوانید
جک پالت خارجی

بهتر است بخوانید:تعمیر لیفتراک

البته مدل‌های زیادی از جک‌های پالت موجود است و همه آنها از نظر وزنی و میزان وزنی که می‌توانند بار را بلند کنند متفاوت هستند. در نهایت، بسته به نیازهای تجاری خود باید جک پالت را انتخاب کنید.

 

چرا ارتفاع بالابر جک پالت مهم است؟

هنگامی که به دنبال جک پالت هستید، باید در نظر داشته باشید که برای چه چیزی مورد استفاده قرار می گیرند. زیرا این امر تعیین می کند که کامیون پالت شما چقدر باید بلند شود. اگر یک پالت‌کامیون خریداری می‌کنید که ظرفیت بار برای کار مورد نیاز را ندارد، این یک مشکل است .زیرا می‌تواند در هنگام بلند کردن بارهای سنگین خطری برای سلامتی و ایمنی ایجاد کند .

به عنوان مثال، جک پالت می‌تواند واژگون شود و به کالاها آسیب برساند. و مجروح شدن کارکنان بنابراین برای شما مهم است که به ظرفیت جک های پالت برای ارتفاع های مختلف توجه کنید تا بدانید که آیا برای هدف مناسب است یا خیر.

بیشتر بدانید:

‫0/5 ‫(0 نظر)

10 دیدگاه دربارهٔ «جک پالت بالابر»

  1. جک پالت بالابر ، مانند جک پالت بالابر قیچی، برای بلند کردن بارها به فضاهای بالاتر ایده‌آل است

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *