خرید، فروش و اجاره لیفتراک

چالش های جک پالت دستی در فروشگاه

چالش های جک پالت دستی در فروشگاه

قبل از اینکه با چالش های جک پالت دستی در فروشگاه آشنا شویم باید بدانیم جک پالت چیست و چه کاربردی دارد. جک پالت ابتدایی ترین و مهم ترین شکل لیفتراک است که برای اکثر انبارها ضروری است. این ابزار کاربردی برای جا به جایی بارهای کوچک در مسافت های کوتاه بدون هیچ دردسری استفاده می شود.

آنها در زمان صرفه جویی می کنند، به راحتی مانور می دهند و در جایی که لیفتراک های بزرگ نمی توانند بروند استفاده می شوند. آنها مقرون به صرفه تر از لیفتراک هستند و برای کار به  گواهینامه و مجوز خاصی نیاز ندارند. با یک آموزش سریع، اپراتور می تواند به آسانی از جک پالت استفاده کند.

بهتر است بدانید:قطعات لیفتراک

چالش های جک پالت دستی در فروشگاه

زمانی که نیاز است بار را در راهرو های یک فروشگاه یا کارخانه در زمان شلوغی توسط جک پالت دستی از یک نقطه به نقطه ی دیگر جابه جا کنید، چالش های جدیدی در این مسیر ایجاد می شود. مسیر جابه جایی توسط جک پالت در واقع هرگز یک مسیر مستقیم نیست و فروشندگان، مشتریان و سایر موانع مختلف در محل کار ممکن است ساده ترین کارها را به چالش بکشانند.

بیشتر بخوانید
جک پالت تویوتا

آموزش مناسب به اپراتور

آموزش مناسب به اپراتور

بهترین راه حل برای مقابله با چالش های جک پالت دستی در فروشگاه آموزش مناسب به اپراتور است. درست است که کار با یک جک پالت دستی بسیار ساده به نظر می آید، اما باید با آن به همان اندازه یک وسیله صنعتی مجهز و قدرتمند برخورد شود تا از بروز هرگونه حادثه جلوگیری شود.

این موضوع به ویژه در فروشگاه ها نیز صدق می کند که ممکن است در نقاطی که مشتریان حضور دارند، بار های سنگین و بزرگ جابه جا شود. قبل ازکنترل تجهیزات توسط کارمندان، آموزش کار با جک پالت به اپراتور از اهمیت زیادی برخوردار است.
اینکه اپراتور نحوه عملکرد یک جک پالت را درک کند بخشی از این معادله است. اپراتورها نیاز دارند آموزش ببینند که کشیدن پالت ها را در سطوح وقتی که شرایط امن می باشد انجام دهند. بسیاری از فروشگاه ها زمان جابه جایی پالت را بر اساس زمان های شلوغی در فروشگاه محدود می کنند. این برنامه ریزی باعث می شود راهروها برای خریداران باز باشد و احتمال آسیب دیدگی مشتریان و کارمندان را بسیار کاهش می دهد.

بیشتر بخوانید
تفاوت انواع جک پالت

بهتر است بخوانید:تعمیر لیفتراک

تاثیر تمیزی سطوح فروشگاه بر عملکرد جک پالت

تمیز کردن سطوح فروشگاه و خالی بودن از موانع،از چالش های جک پالت دستی در فروشگاه است که با آن روبه رو می شوید. وجود یک تکه چوب یا میخ روی سطح فروشگاه باعث می شود که  وارد چرخ های بار جک پالت شوند و این موضوع باعث کند شدن کار شما می شود. همچنین این موانع ممکن است به سطح فروشگاه شما و جک پالت آسیب برساند.
متوقف شدن ناگهانی جک پالت باعث ریزش بارهای شما از روی آن می شود که نه تنها باعث آسیب رسیدن به محصولات شما می شود بلکه می تواند باعث کاهش سودمندی شما و یا حتی ایجاد صدمه به مشتریان و کارمندان شود.
برنامه ریزی مرتب توسط مسئول فروشگاه جهت تمیز کردن سطوح فروشگاه و درست قرار دادن و کوچک کردن بارهای بسته بندی شده می تواند به بالارفتن ایمنی جک پالت و کاهش این خطرات کمک کند.

بیشتر بدانید:فروش لیفتراک

بیشتر بخوانید
قطعات یدکی جک پالت دستی

جک پالت مناسب برای کار مناسب

یکی از مهم ترین نکته هایی که در هنگام خرید جک پالت باید به آن توجه کرد، شرایط کفپوش فروشگاه می باشد. اگر قصد مراقبت از کفپوش فروشگاه تان را دارید باید دستگاه مناسب را برای کار خود انتخاب کنید. جک پالت دستی با چرخ پلی اورتان برای محیط های فروشگاهی بهترین انتخاب است. لایه نرم پلی اورتان که این چرخ ها را احاطه کرده است باعث کاهش احتمال آسیب در کفپوش شما می شود.
درست است که این چرخ ها عالی هستند اما برای همیشه تمیز نیستند. ممکن است که پلی اورتان به دلیل فرسودگی و آسیب دیدن در اثر شرایط نامناسب کف فروشگاه به مرور زمان دچار آسیب شود. در نتیجه چرخ های فرسوده جک پالت باعث آسیب رسیدن به کفپوش شما می شود.
در پایان به این نتیجه می رسیم که شرایط نگهداری جک پالت و توجه به محیط استفاده از آن بسیار حائز اهمیت می باشد که پس از خرید باید به آن توجه کرد.

 بیشتر بدانید:
‫0/5 ‫(0 نظر)

4 دیدگاه دربارهٔ «چالش های جک پالت دستی در فروشگاه»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *