خرید، فروش و اجاره لیفتراک

پالت تراک برقی

پالت تراک برقی

پالت تراک برقی که برخی آن را به نام جک پالت میشناسند و دستگاهی در حوزه تجهیزات انبارداری میباشد که برای سادگی روش حمل در کارخانه ها و بالارفتن سرعت کار وبهینه سازی از پالت تراک های برقی استفاده می کنند و از متداول ترین و مهمترین تجهیزات مناسب جابجایی کالا ها در انبارها و صنعت حمل و نقل مواد  میباشد  که پرسنل کارگاه ها و کارخانجات  با این دستگاه  بتوانند به آسانی و در کمترین زمان ممکن کارها را انجام دهند.

پالت تراک برقی پیاده رو2/5 تن - یونگ هاینریش آلمان

پالت تراک برقی ابزاری برای جابجایی و حمل و نقل  محصولات تولید شده در مکان هایی مانند انبار و کارخانجات و فروشگاه های بزرگ میباشد  و حتی قابلیت حمل نفر رانیز دارد و در تمام مکان های سرپوشیده که وسیله ای برای جابجایی محصولات نیاز داشته  باشند کاربرد دارد نام دیگر این دستگاه پالت بر ، جک پالت میباشد که به نام پالت تراک برقی هم شناخته میشود.

شهر لیفتراک با سابقه فروش صدها ماشین آلات انبارداری متشکل از لیفتراک ، جک پالت ،ریچتراک ، پالت تراک‌های راحت  با طرح ارگونومی و محبوبیت بالا بین مصرف کنندگان  و محصولات با کیفیت و قیمت های رقابتی  خدمات خود را به تمامی صنایع و صنعت‌گران عرضه میکند.

پالت تراک یا بارکش پالت چیست؟

تراک پالت همچنین به عنوان تراک پمپ یا جک پالت شناخته می شود یک چرخ دستی چرخ دار است که برای بلند کردن

و حمل پالت طراحی شده است. چنگال های چکمک کامیون در زیر پالت قرار دارد و از دسته پمپ می توان برای بالا بردن و پایین آمدن بار استفاده کرد.

معمولاً در انبارها ، بازرگانی ها و سایر محیط هایی که اغلب از پالت های چوبی استفاده می شود دیده می شود.

انواع مختلفی از تراک های پالت متناسب با انواع نیازهای مختلف از جمله وجود دارد:

  • زمینی خشن
  • بلند
  • با مشخصات کم
  • کوچک پالت
  • پالت اضافی طولانی و بزرگ
  • گالوانیزه
  • با مقیاس توزین داخلی
  • برقی

انواع پالت تراک 

پالتها بصورت تمام دستی , نیمه برقی ( حرکت بصورت دستی و بالا و پایین کردن بار بصورت برقی) و تمام برقی ( تمام حرکات به صورت برقی)

موجود می باشند و شهر لیفتراک با ارائه انواع نمونه های پالت تراک در خدمت  کارفرمایان مشتری این محصول میباشد.

مدل ساده ‌تر تراک پالت دستی است که در کارخانه و انبارها وجود دارد و دارای مکانیزم ساده و سریع در حرکت میباشد .

جک پالت یا لیفتراک دستی | کاسپین ماشین خاورمیانه | لیفتراک، استاکر، جک پالت، پالت تراک و ...

مدل نیمه برقی آن هم با سرعت عملکرد بالایی وجود دارد که  به صورت برقی و حرکت دستی میباشد بعلت شارژی بودنش  دارای 8 برابر بازدهی ، نسبت به جک پالتها میباشد و برخی از پالت ها برای ایستادن اپراتور هنگام حرکت  دارای سکویی هستند که خستگی کمتری  نیز برای اپراتور به همراه دارد.

بیشتر بخوانید
جک پالت رول بر

پالت تراک از نوع برقی هم با استفاده از مصرف شارژ برق که تمام حرکات این دستگاه تمام اتوماتیک توسط باطری قدرتمند 24 ولت 225 آمپر ساعت صنعتی شارژ میشود و دارای بردهای الکترو نیکی و دسته فرمان کاملا ارگونومیک میباشد که موتورهای حرکت و پمپ دستگاه را کنترل میکنند.

پالت تراک برقی در دو نوع سکودار و بدون سکو نیز وجود دارد

 

سکو دار

پالت تراک های دارای سکویی قوی و قابل اعتماد وایمن و به صورت لولایی وثابت برای حمل و نقل در فواصل متوسط مناسب هستند و توسط یک دکمه یک دکمه توسط اپراتور کنترل میشود  اتوماسیون هوشمند پالت تراک باعث انجام خودکار عملیات به کار میرود کارها را ساده  تر می کند و سطح کارایی را بالا میبرد.

بهتر است بخوانید:تعمیر لیفتراک

بدون سکو

این نوع پالت بدون سکو و جهت حمل مواد در تناژ های مختلف در مسافت های کاری کم مورد استفاده هستند و برای  کار های سبک وزن مانند حمل و نقل  و بار گیری افقی و تخلیه بار مناسب است که دسته ارگونومیک هدایت می شود قیمت این دستگاه نسبت به نوع سکو دار کمتر است.

نحوه کارکرد پالت تراک برقی

نکته مهم این است که میزان کارکرد باتری دستگاه ها به نکات زیر بستگی دارد:

  • میزان سلامت باطری پالت تراک
  • شیب محل مورد نظر که دستگاه در آن مشغول فعالیت است
  • تناژ بار و میزان لیفت دستگاه
  • دمای محیط انبار

مشخصات ظاهری پالت تراک برقی

پالت تراک دستگاهی با ویژگی های مشترک در سه نوع (دستی ، نیمه برقی ، کاملا برقی) به صورت متحرک و متناسب با نوع  کاربری ویژه  طراحی شده است این ماشین دارای دو چرخ کوچک در جلو و یک چرخ اصلی در عقب  و دارای یک جک هیدرولیک  میباشد و شامل یک دسته  کنترل  میباشد که حرکت در عقب  و جابجایی روی سطوح را امکان پذیر و با دسته امکان حداکثر بالابری ۲۰ سانتیمتر از سطح زمین می باشد.

پالت تراک برقی

کاربرد سه نوع از پالت تراک به صورت زیر میباشد:

1-جک پالت با شاخک های کوتاه قابل استفاده در مکان های کوچک و کم فضا و راه روهای باریک

2-جک پالت با شاخک های پهن قابل استفاده برای بارهای پهن و عریض

3-جک پالت با شاخک های بلند قابل استفاده برای بارهای با طول زیاد

بیشتر بخوانید
چالش های جک پالت دستی در فروشگاه

4- جک پالت ارتفاع دار یا به اصطلاح  قیچی ، با ارتفاع بلند مناسب حمل بار درون وانت

5-  جک پالت توزین وبا سکول دار مختص وزن کردن بار و جابجایی

6-جک پالت با شاخک های زاویه دار با ارتفاع از سطح زمین مخصوص حمل بارهای استوانه ای و سیلندری

7-جک پالت استیل و گالوانیزه مناسب محیط های رطوبتی مانند سردخانه و بنادر.

بیشتر بدانید»اجاره لیفتراک

مزایای پالت تراک برقی

  • ترمز با وضعیت افقی و رو به بالای دسته انجام می شود که در اینصورت ایمنی دستگاه را افزایش می دهد و دارای  عملکرد احیایی ترمز میباشد.
  •  دارای عملکرد های محدود کننده سرعت و ترمز قدرت و توقف اضطراری
  •   ابزار معکوس اضطراری جهت ایمنی اپراتور در حرکت به عقب
  • این تجهیزات بعلت اینکه در دسته عابر پیاده دسته بندی میشود برای استفاده  نیازی به مجوز ندارند.
  • دستگاه شامل پمپ هیدرولیک
  • کلید اضطراری قطع جریام اصلی برق
  • پالت تراک برقی با شارژ باطری کار می کند .
  • سازگار با محیط زیست به دلیل شارژی بودن
  • قابلیت  چرخش دستگاه
  • عدم نیاز به نیروی مکانیکی
  • عدم ایجاد آلودگی وسرو صدا

شارژ پالت تراک برقی

پالت تراک برقی به مدت 8 ساعت کاری دارای شارژ کامل بوده وبرای انجام کار در طول یک روز کاری  یا یک هفته به مدت همان 8 ساعت از  شارژ آن استفاده کنید.

5 نکته کلیدی هنگام خرید جک پالت

طول شاخک

قبل از خرید اطمینان حاصل کنید که جک پالت شما دارای طول مناسبی است. جک پالت ها معمولا به دو دسته شاخک کوتاه و شاخک بلند تقسیم می شوند.نوع های با شاخک های بلند تر به فضای بیش تری برای دور زدن نیاز دارند و شما باید این مساله را در نظر بگیرید.بعضی از چنگال ها هم خیلی کوتاه هستند و ممکن است همه پالت ها را ساپورت نکنند و پالت بر روی آن ناپایدار باشد و بیفتد، پس به ابعاد پالت شما هم بستگی دارد.

ظرفیت باربری

ظرفیت باربری از مهم ترین مواردی است که قبل از خرید باید درمورد آن بپرسید.در صورتی که بار بیشتری را نسبت به ظرفیت جک پالت حمل کنید ،دستگاه خراب می شود و یا باعث شکستگی آن می شود هم چنین خطرات ایمنی قابل توجهی را برای اپراتور دارد پس حتما دستگاه را با ظرفیتی که نیاز دارید تهیه کنید. برای مثال در صورتی که جک پالت 3 تن را خریداری کردید نباید پالتی با ظرفیت 3.5 تن را با آن جابه جا کنید.

بهتر است بدانید:قطعات لیفتراک

وزن کل دستگاه

وزن دستگاه نیز از موارد مهمی است که باید به آن توجه کنید مخصوصا وقتی در داخل کانتینر و یا وسایل باربری می خواهید از آن استفاده کنید.

بیشتر بخوانید
فروش انواع جک پالت

توانایی بالابری/کاهش ارتفاع

اگر نیاز دارید که بار را بالا ببرید اطمینان حاصل کنید که جک پالت این ارتفاع را برای شما فراهم می کند. ظرفیت جک پالت هم به این ارتفاع همیشه وابسته است و حداقل ارتفاع آن را حتما چک کنید تا دقیقا با نیاز درخواستی شما یکی باشد.

چرخ جک پالت

برای عملکرد صحیح دستگاه  انتخاب صحیح چرخ جک پالت، مساله خیلی مهمی است. چرخ های با کیفیت هم چنین از کفپوش شما نیز محافظت می کنند ، پس در انتخاب آن دقت کنید.

پالت تراک برقی

وظایف پالت تراک

این تجهیزات برای انتقال محصولات پالت از یک منطقه به منطقه دیگر با سهولت نسبی استفاده می‌شوند.

پالت تراک‌ها که در انبارها، کارخانه‌های تولیدی و تأسیسات ذخیره‌سازی مورد استفاده قرار می‌گیرند

از متداول ترین و مهمترین تجهیزات در صنعت حمل و نقل مواد هستند.

بیشتر بدانید:فروش لیفتراک

پالت تراک‌ها در انبار برای چه کارهایی مناسب هستند؟

پالت تراک های برقی به راحتی جابجایی بارهای چوبی را آسان می‌کنند. آنها از نیرویی که در باتری ذخیره می‌شود استفاده می‌کنند و باعث ایجاد مزیت درایو برق و بالابر می‌شوند، که این کار تلاش مورد نیاز اپراتور برای انتقال محصول را کاهش می‌دهد. همچنین به شما امکان می‌دهد با حذف عملکردهای دستی، بهره وری را به حداکثر برسانید.
این تجهیزات به عنوان عابر پیاده طبقه بندی می‌شود و برای کار با آن نیازی به مجوز نیست. توصیه می‌شود هر شخصی که از تجهیزات عابر پیاده استفاده می‌کند تحت آموزش یک ناظر سایت قرار گیرد و روش صحیح عملکرد واحد به او نشان داده شود.

در اینجا انواع، ویژگی‌ها و مزایای جک پالت برقی را شرح می‌دهیم که باید هنگام خرید در نظر بگیرید. پالت تراک برقی با باتری کار می‌کند و نیاز به شارژ، بین استفاده دارند. در صورت استفاده دائمی از پالت، باتری تقریباً ۳ تا ۴ ساعت دوام می‌آورد.

فروشگاه شهر لیفتراک جهت ارائه سرویس سیار لیفتراک و تعویض لوازم یدکی لیفتراک معیوب و فرسوده  آماده اعزام نیروهای تعمیرکار لیفتراک خود به اقصی نقاط ایران جهت تکمیل پوشش خدماتی خود در راستای تعمیرات لیفتراک و انواع ماشین آلات انبارداری و راهسازی می باشد. چنانچه قصد گرفتن قیمت پالت تراک برقی را دارید همین حالا با شماره تماس های شهر لیفتراک تماس بگیرید.

شماره های تماس

021-55264215

021-55264216

09125012821

09121885806

09362270052

 

بیشتر بدانید:

‫0/5 ‫(0 نظر)

5 دیدگاه دربارهٔ «پالت تراک برقی»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *