خرید، فروش و اجاره لیفتراک

لیفتراک هانگ چا

لیفتراک هانگ چا

لیفتراک هانگ چا در سایت شهر لیفتراک به تحلیل آن می پردازیم.

تاریخچه لیفتراک هانگ چا

گروه هانگ چا در سال 1956 در استان ژجیانگ تاسیس شد. ما در ابتدا به عنوان یک کارخانه ماشینکاری ابزار که خدمات تعمیر را به صنایع محلی ارائه می داد، آغاز شد. دو سال بعد، ما شروع به تولید تجهیزات برای صنایع متالورژی و معدن کردیم. در سال 1974، Hangcha Group تولید آزمایشی اولین لیفتراک ما ، CZ3 را به پایان رساند.

تا سال 1983، گروه Hangcha تولید بیش از 10 هزار لیفتراک از آن زمان ، گروه Hangcha خط کامل لیفتراک را توسعه داده است ، تبدیل به برترین تولید کننده لیفتراک در چین شد و در رتبه هشتم لیست تولیدکنندگان جهانی حمل و نقل مواد قرار گرفت.

بهتر است بدانید:جک پالت

تعمیر و نگهداری لیفتراک هانگ چا

طول عمر یک لیفتراک با سرویس و نگهداری آن تعیین می شود. هر لیفتراک باید با دقت به طور منظم نگهداری شود. یکی از اصول نگهداری لیفتراک جایگزین کردن قطعات لیفتراک می باشد.

بیشتر بخوانید
موارد استفاده از لیفتراک

هر قطعه در زمانی خاص نیاز به تعویض دارد در صورتی که قطعه معیوب دیر تعویض شود یا از قطعه نامرغوب استفاده شود سایر قطعات لیفتراک نیز دچار آسیب خواهند شد.

امروزه يكي از مهمترين دغدغه های شرکتها در انتخاب ماشين آلات انبارداری، کيفيت مطلوب و طول عمر مفيد بالای آنها مي باشد.

در شهر لیفتراک کلیه خدمات مربوط به تعمیرات الکترونیکی لیفتراک هانگ چا از قبیل تعمیرات شارژر، تعمیرات باطری ، تعمیرات کنترلر، تعویض کنترلر و تعمیر و تعویض الکترو موتور، عیب یابی و تعمیر سیستم هیدرولیک دستگاه ها از قبیل تعمیرات جک، تعمیرات فرمان، تعمیرات پمپ هیدرولیک، تعمیرات دکل و ساید شیفتر و انواع الحاقیه انجام می گیرد.

بهتر است بدانید:معاوضه لیفتراک

بیشتر بخوانید
تعمیر لیفتراک آریا

 عیب یابی لیفتراک هانگ چا

واحد عیب یابی با در اختیار داشتن نرم افزارهای عیب یابی  و تجهیزات پیشرفته عیب یابی در کمترین زمان خدمات مرتبط با تعمیر و نگهداری لیفتراک هانگ چا را به مشتریان اریه می نماید.

 تعمیرات تخصصی لیفتراک هانگ چا

در این بخش با استفاده از کارشناسان مجرب و فنی انواع خدمات مربوط به تعمیرات مکانیکی از قبیل تعمیرات توربین، تعمیرات موتور، تعمیرات پمپ بنزین، تعمیرات گیربکس، تعمیرات ترمز، تعمیرات رادیاتور، تعمیرات کاربراتور، تعمیرات استارت و تعمیرات اکسل و … انجام می گردد.

تعمیرات لیفتراک دوگانه سوز هانگ چا

تعمیر این لیفتراک در واحد تعمیرات و سرویس کاری توسط تیم فنی و مجرب شهر لیفتراک در حوزه تعمیر فرمان، تعمیر صندلی، تعمیر اکسل ، تعمیر استارت این لیفتراک ها و … انجام می گیرد.

بهتر است بدانید:فروش لیفتراک

تعمیرات لیفتراک دیزلی

با استفاده از دستگاه های عیب یابی و نیروهای فنی متخصص شهر لیفتراک، که آمادگی سرویس لیفتراک و تعمیر و نگهداری، عیب یابی، تعمیر جک، تعمیر فرمان و … را دارد انجام می شود.

بیشتر بخوانید
خرید لیفتراک | فروش لیفتراک | اجاره لیفتراک

بیشتر بدانید:خرید لیفتراک

تعمیرات لیفتراک برقی

تعمیر لیفتراک برقی هانگ چا در تعمیرگاه شهر لیفتراک صورت می پذیرد که با در اختیار داشتن امکانات مجهز فنی و تخصصی و با تکیه بر پتانسیل بالای نیروهای فنی متخصص، در زمینه تعمیر و سرویس، رضایتمندی تعداد زیادی از مشتریان خود در زمینه عیب یابی و سرویس کاری را کسب نموده است.

لیفتراک هانگ چا

قیمت لیفتراک

قیمت این لیفتراک بنا بر تناژ و نوع (برقی ، دوگانه سوز، و بنزینی) و ساعت کارکرد دستگاه متغیر میباشد.

شهر لیفتراک با استفاده از تعمیرکاران لیفتراک مجرب و سرویس کاران لیفتراک دوره دیده توانایی تعمیر انواع لیفتراک را دارا می باشد.

بهتر است بخوانید:اجاره لیفتراک

‫0/5 ‫(0 نظر)

9 دیدگاه دربارهٔ «لیفتراک هانگ چا»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *