خرید، فروش و اجاره لیفتراک

بررسی موارد استفاده از لیفترا‌ک

موارد استفاده از لیفتراک

بررسی موارد استفاده از لیفترا‌ک در شهر لیفتراک :

لیفتراک یک ماشین صنعتی است که کاربرد های فراوانی دارد. به شکل اولیه می‌توان به وسیله آن بار و پالت را جا به‌ جا کرد. اما با نصب ابزار های متنوع کاربرد تازه‌ ای پیدا می‌ کند و قادر می‌ شود که بار های متفاوتی را حمل و جا به‌ جا کند. درواقع ، لیفتراک ماشینی است که به‌ راحتی تغییر شکل می‌ دهد و کاربرد پذیری بالایی دارد. به همین دلیل لیفتراک صنعت باربری و انبارداری را کاملاً متحول کرده است.
در این متن ، تعدادی از رایج ترین موارد استفاده از لیفتراک را معرفی می‌کنیم تا با آگاهی از گزینه‌ های موجود، ابزار مناسبی برای تأمین نیاز هایتان انتخاب کنید. معمولاً موارد استفاده از لیفتراک شامل بخش های متنوعی است که در ادامه به چندین مورد از آن  اشاره می کنیم :

موارد استفاده از لیفتراک

1- استفاده از لیفتراک در کارخانه ها :

محصولات تولیدی در خط تولید کارخانه باید به قسمت‌ های متفاوت منتقل شوند تا کار تولید شان تکمیل و به انبار منتقل یا به خریدار تحویل داده شوند. مواد اولیه هم باید به‌ صورت مستمر در دسترس خط تولید باشند. لیفتراک مفید ترین ابزار برای این نقل‌ وانتقال‌ های مستمر داخلی است. چراکه قادر است کارتن‌های کوچک تا محصولات بزرگی مانند خودرو را جا به‌ جا کند. بدون اینکه فضای زیادی بگیرد و یا مزاحم کارکنان و روند تولید شود. با توجه به فضای بسته کارخانه و انبار، معمولاً لیفتراک برقی در این فضاها استفاده می‌شود چراکه دود سمی اگزوز ندارد و سروصدای کمتری هم ایجاد می‌کند.

بیشتر بخوانید
دینام لیفتراک

2- استفاده از لیفتراک در پروژه های ساخت و ساز :

لیفتراک صنعتی به‌ عنوان یکی از تجهیزات مفید در صنعت ساخت‌‌ و ساز استفاده می‌شود. برای اینکه می‌تواند بار های سنگین ساختمانی را در فواصل طولانی حمل کند. و در مسیرهای ناهموار و سخت حرکت کند. این ماشین عملکرد دوگانه ابزار بالابر و خودرو را ترکیب می‌کند و می‌تواند بار آجر و تیرآهن را از ماشین حمل تخلیه کند و به محل استفاده منتقل کند. به همین دلیل بسیاری از شرکت‌های حمل‌ و نقل و یا ساختمانی، لیفتراک دارند. تا بتوانند به‌ راحتی محصولات ساختمانی را بار زده و تخلیه کنند. لاستیک‌ های پنوماتیک و لیفتراک‌ های سنگین معمولاً در پروژه‌ های ساختمانی استفاده می‌ شوند چرا که مقاومت بالا تری در شرایط نامساعد دارند.

بررسی موارد استفاده از لیفترا‌ک

3- استفاده از لیفتراک در انبار ها :

در حال حاضر بسیاری از صنایع و کارخانه‌ های صنعتی، محصولات تولیدی خود را در انبارها ، ذخیره و نگهداری می‌کنند. بنابراین برای استفاده از این کالاها و هم چنین سهولت در امر جابجایی و حمل و نقل این تولیدات، لازم است از ابزارها و تجهیزاتی استفاده کنند تا از این طریق، عملیات جابجایی این محصولات به راحتی امکان پذیر شود. برخی از این ماشین آلات صنعتی که به طور معمول در انبارها از آن ها استفاده می شود عبارتند از : ریچتراک ، لیفتراک ، استاکر ، جک پالت ، پالت تراک ، میزهای هیدرولیک و…
برخی از این محصولات به شکل های دستی، نیمه برقی و یا برقی تولید می شوند و در موارد خاصی، مورد استفاده قرار می گیرند.

بیشتر بخوانید
لیفتراک سهند

بررسی موارد استفاده از لیفترا‌ک

4- استفاده از لیفتراک در بندر ها :

لیفتراک برای بار زدن و تخلیه کردن کشتی‌ ها در زمان جنگ جهانی استفاده می‌ شد. چرا که راهی سریع و مؤثر نیاز بود تا اسلحه و تجهیزات جنگی جا به‌ جا شوند. اما امروزه به دلیل صنعت واردات و صادرات ، از لیفتراک‌ ها در بنادر برای حمل کانتینر های بزرگ از ماشین حمل تا انبار بندر ها و سپس به کشتی استفاده می‌ شود. همچنین از آنها برای حمل بار از کشتی ها به انبار ها و حتی داخل کشتی ها برای چیدمان بار ها استفاده می شود. با استفاده از لیفتراک ها در بنادر کار ها سریع تر و منظم تر انجام می شود. حمل مواد اولیه‌ ای مانند چوب و فولاد هم بخشی از کار لیفتراک‌ در بندرها است.

5- استفاده از لیفتراک در پروژه های بازیافت :

لیفتراک در پروژه‌ های بازیافت زباله و ضایعات بابت تخلیه تراک‌ های جمع‌ آوری زباله هم استفاده می‌ شوند. تا بار زباله را به بخش جدا سازی تحویل دهند. لیفتراک می‌ تواند به‌ صورت مؤثر انواع ماشین جمع‌ آوری زباله و ضایعات مانند تریلی و واگن را بار زده یا تخلیه کند. ابزار هایی مانند قفس یا توری هم استفاده می‌شوند. تا موادی مانند چرخ لاستیک که احتمال افتادن دارند را حمل و جا به‌ جا کنند.

بررسی موارد استفاده از لیفترا‌ک

6- استفاده از لیفتراک در برف روبی :

لیفتراک می‌تواند به‌عنوان برف‌ روب استفاده شود. در زمستان برای محیط های باز که از لیفتراک استفاده می شود. شما می‌ توانید یک ابزار برف‌ روبی برای لیفتراک صنعتی بخرید یا اجاره کنید که گزینه منطقی‌ تری نسبت به خرید ماشین مخصوص برف‌ روبی است. چرا که بدون هزینه زیاد و به‌ راحتی راه پوشیده از برف پارکینگ‌ ها، پیاده‌رو ها و ورودی ساختمان را باز می‌کند.

بیشتر بخوانید
تعمیر باطری لیفتراک

7- استفاده از لیفتراک برای شست و شوی زمین :

با ابزاری مثل برس و تی زمین‌ شو ، لیفتراک کار زمین‌ شویی محیط کار را آسان و سریع می‌ کند و کیفیت کار را هم بالا می‌ برد. بازده لیفتراک در این کار بسیار بیشتر است و به تعداد پرسنل کمتری برای زمین‌ شویی نیاز دارد.

صحبت پایانی

لیفتراک ماشینی با پتانسیل بالا است که تغییر شکل و کاربرد می‌ دهد. در حالی‌ که حجم کوچک و ساختار ساده‌ ای دارد و از ابزار های متنوعی می توان برای استفاده های گوناگون از لیفتراک استفاده کرد. تا عملکرد جدیدی پیدا کند. اپراتوری لیفتراک هم ساده و امن است برای همین است که بهترین گزینه برای فضای بسته داخلی است اما مدل‌ های سنگین در آب‌ و هوای نامساعد هم مقاومت بالایی دارند.

فارغ از اینکه چه مورد استفاده‌ای برای لیفتراک دارید، شهر لیفتراک می‌تواند به شما کمک کند تا مناسب‌ ترین مدل لیفتراک را انتخاب کنید. همچنین با کم ترین هزینه و مفید ترین ابزار هایی که می توانید به وسیله آن لیفتراک خود را تجهیز کنید. تا با یک ماشین ، تعداد زیادی کار را انجام دهید را به شما معرفی می کند. پس شما می توانید برا خرید ، فزوش ، اجاره ، تعمیر و راهنمایی در مورد موارد استفاده از لیفتراک با شهر لیفتراک ارتباط برقرار کنید.

‫0/5 ‫(0 نظر)

7 دیدگاه دربارهٔ «موارد استفاده از لیفتراک»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *