خرید، فروش و اجاره لیفتراک

لیفتراک دوو دوسان

لیفتراک دوو دوسان

لیفتراک دوو دوسان در سایت شهر لیفتراک به تحلیل آن می پردازم

لیفتراک دوو دوسان

از برند های معتبر عرضه کننده ی لیفتراک، می توان لیفتراک دوو دوسان را نام برد. که محصولات با کیفیتی و مرغوبی را در سطح گسترده جهانی برای مشتریان خود ارائه کرده است . انواع لیفتراک دوو دوسان دارای این قابلیت هستند تا وظیفشان را که جا به جا و حمل وسایل سنگین و همچنین بالا و پایین بردن وسایل سنگین می باشد را به نحو احسن و همچنین  بی نقص به انجام رسانند.

بیشتر بدانید:قطعات لیفتراک

محصولات شرکت دوو دوسان:

شرکت دوو دوسان ، که بانام تجاری “ماشین آلات سنگین دوو”ثبت شده است، موفق به ساخت تجهیزات ساخت و ساز، وسایل نقلیه صنعتی، موتورهای دیزلی، تجهیزات تأمین برق، ماشین آلات، تجهیزات اتوماسیون صنعتی و محصولات صنایع دفاعی (سیستم های سلاح های زرهی و سلاح های دفاع هوایی) شده است.
شرکت دوو دوسان در دهه 1960، تولید و ساخت لودر را شروع کرده و موفق شده در کمتر از ده سال، بیش از 1000 دستگاه را  بفروشد. اولین کارخانه این شرکت که مخصوص تولید لیفتراک تاسیس شد، یک سال بعد از موفقیت محصولات بود.

بیشتر بدانید:فروش لیفتراک
اولین لیفتراک های تولید شده از شرکت دوو دوسان ، در انگلستان، به فروش رفته است.شرکت لیفتراک دوو دوسان انواع لیفتراک برقی، گازی و دیزلی (بیش از 100 مدل)،را در انگلستان به بازار عرضه کرد. این آمار تقریباً نیمی از کل محصولات دوو دوسان بود.
انگلستان  یکی از بزرگترین بازارهای خارجی برای صادرات محصولات دوو دوسان به حساب می آید، و همچنین به لحاظ استراتژیک برای فروش بیشتر در اروپا نیز حائز اهمیت است. شرکت لیفتراک دوو دوسان، 58 درصد بازار لیفتراک در کره جنوبی، 65 درصد از سهم صادرات لیفتراک و 40 درصد صادرات اختصاصی به کشورهای اروپایی را در کارنامه خود دارد.

از هنگام تولید اولین لیفتراک در کره در سال 1968 تاکنون، بالابرهای بسیار با کیفیت  بالا تولید شده است که تمام نیازهای متقاضیان را فراهم کرده است.

بیشتر بخوانید
مشخصات لیفتراک

ویژگی های حائز اهمیت:

این تولید کننده که با تعهد و تلاش توانسته به عنوان تولید کننده شماره یک بازار داخلی با مقدار تولید بیشتر از 300.000 واحد در سال 2006 معرفی گردد و در کل جهان  دارای 516 نمایندگی می باشد و از ویژگی های محصولاتش عمر بسیار بالا و همچنین مقرون به صرفه بودن در نگه داری از آن ها می باشد که برای مشتریان بسیار حائز اهمیت می باشد. یکی از نکات دیگر که در ارتباط با این برند باید مطرح شود مربوط به کاربری آسان محصولاتش است که برای مشتریان بسیار مهم می باشد و لیفتراک دوو دوسان در این مورد عملکرد بسیار عالی دارد.

بیشتر بخوانید
انواع لاستیک لیفتراک

لیفتراک دوو دوسان
برند لیفتراک دوو – دوسان، ماشین های ساده، قدرتمند و عملکردی را طراحی کرده است که علاوه بر محبوب بودن و متقاضی زیاد ، محافظ محیط زیست نیز می باشد. همچنین، ارائه کردن خدمات بسیار خوب و خدمات بعد از فروش به مشتریان باعث شده که جوایز بسیاری را دریافت کند. بهترین جایزه جهانی را در سال 2000 به دلیل طراحی محصولات از آن خود کرده است.

بهتر است بخوانید:معاوضه لیفتراک

جوایز شرکت دوو دوسان:

سال 2005، به دلیل طراحی مهندسی منحصر به فرد دستگاه ها و رعایت موارد ایمنی، جایزه بهترین محصول را از آن خود کرد. سال های 2006 تا 2008 دوو دوسان ،جایزه برتر طراحی ماشین های صنعتی را از “انجمن کامیون صنعتی”، در انگلستان دریافت کرده است.
شرکت دوو دوسان که با در اختیار داشتن تکنولوژی های روز دنیا،توانسته انواع لیفتراکهای صنعتی را تولید کرده. و به بیشتر از 90 کشور جهان صادر نماید. نمایندگی های شرکت  لیفتراک دوو دوسان در سرتاسر جهان، بهترین خدمات و محصولات این شرکت بزرگ را ارائه مینمایند.

بیشتر بدانید:تعمیر لیفتراک

 

محصولات و نمایندگی ها:

نمایندگی لیفتراک دوو دوسان سه مدل لیفتراک را به مشتریان خود عرضه می کند که هر یک ویژگی های خاص خود را دارد. یکی از مدل های لیفتراک دوو دوسان مدل گازی آن است .که از مزیت های آن قدرت مناسب در کنار مصرف پایین سوخت و همچنین ایجاد آلودگی کم را می توان نام برد. که باعث میشود مشتریان برای انتخاب آن گزینه های زیادی را در نظر بگیرند.

بیشتر بخوانید
لیفتراک چهار تن

از  مدل های دیگری که نمایندگی برای مشتریان خود عرضه کرده است .مدل دیزلی لیفتراک است. که این مدل قدرت بسیار خوبی را دارد و بهترین گزینه برای کارکردن در محیط های باز هستند. چرا دود ایجاد شده توسط این آن ها در فضای باز میشود  و آلودگی در محیط ایجاد نمیکند.

به روز ترین مدل لیفتراک دوو دوسان ،مدل برقی می باشد. این مدل از لیفتراک های دوو دوسان نیاز به هزینه های بسیار بالای نگه داری و سوخت گیری نمی باشد و به صورت برقی و شارژی است و قدرت کارکرد و توان بسیار بالایی را شامل می شود و باعث شگفت زدگی مصرف کننده های خود می شود.

این محصول به هیچ عنوان آلودگی زیست محیطی ندارد و  یکی از بهترین گزینه ها از این نظر می باشد.لیفتراک دوو دوسان

در جمع بندی نهایی باید بگوییم که محصولات دوو دوسان دارای ویژگی های بسیار عالی می باشند. و متقاضیان در صورت انتخاب آن ها پشیمان نمی شو ند. و می توانند با استفاده از محصولات این شرکت به اهداف خود دست پیدا کنند.

بیشتر بدانید:

خرید لیفتراک

اجاره لیفتراک

جک پالت

‫0/5 ‫(0 نظر)

21 دیدگاه دربارهٔ «لیفتراک دوو دوسان»

  1. امیر قاسمی

    مقاله لیفتراک دوو دوسان بسیار مقاله مفید و کاربردی بود تشکر از سایت خوبتون

  2. امیر قاسمی

    لیفتراک دوو دوسان بسیار مطلب خوب ، مفید و کاربردی بود تشکر از سایت خوبتون

  3. ممنونم از اطلاعات خوبی که درمورد دوو دوسان مناشر کردید.
    مطالب سایت شهر لیفتراک عالیه

  4. از شهر لیفتراک ممنونم که مطالب خوبی مثل لیفتراک دوو دوسان برای کاربران قرار داده

  5. من از لیفتراک دوو دوسان خریداری کردم واقعا راضی هستم بهتون توصیه میکنم شمام بخرید پشیمون نمیشید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *