خرید، فروش و اجاره لیفتراک

تفاوت انواع لیفتراک

تفاوت انواع لیفتراک

تفاوت انواع لیفتراک در سایت شهر لیفتراک به تحلیل آن میپردازیم

از ساده ترین نوع لیفتراک ها جک پالت دستی می باشد که خیلی از کارشناسان ان را جز گروه لیفتراک نمی دانند.نوعی لیفتراک دستی شناخته شده است.

فقط برای جابه جایی به شما کمک می کند و اگر نیاز به ارتفاع دادن به بار داشته باشید کارایی ندارد.

بیشتر بدانید:فروش لیفتراک

جک پالت موتوری یا برقی

جک پالت موتوری یا برقی با استفاده از نیروی باتری موجود بر روی آن کار می کنند و باعث سرعت در عمل جابه جایی در انبار می شوند.

این نوع جک پالت دو دسته است

بیشتر بخوانید
لیفتراک EP

دسته اول: جایگاهی برای اپراتور موجود می باشد که کاربر روی آن ایستاده و در داخل سالن حرکت می کند .

دسته دوم:کاربر به صورت پیاده پشت دستگاه می ایستد و با فرمان کنترل را بر روی دستگاه انجام می دهد.

بهتر است بدانید:قطعات لیفتراک

استکرها

استکرها :که دارای شاخک هستند و به بار شما ارتفاع می دهند که دارای انواع ظرفیت و ارتفاع های مختلف می باشند.به عنوان لیفتراک های پیاده رو شناخته می شوند.

در  استکر دستی  و استکر نیمه برقی اپراتور به صورت پیاده با دستگاه کار می کند اما در نوع استکر برقی جایگاهی برای اپراتور در نظر گرفته شده است که بر روی آن ایستاده قرار بگیرد و داخل سالن حرکت کند.

در انبارهای کوچک، برای بارگیری از کامیون، وانت و … می توانید ازنوع دستی و نیمه برقی و در انبارهای بزرگ از نوع برقی استفاده می کنند.

بهتر است بخوانید:تعمیر لیفتراک

بیشتر بخوانید
چه زمانی روغن موتور لیفتراک را عوض کنیم

لیفتراک با وزنه تعادل

از متداول ترین نوع لیفتراک می باشند .لیفتراک های وزنه تعادل با سوخت های مختلفی می تواند تغذیه شود از قبیل گازوئیل،بنزین،گاز مایع،نیروی برق و … که به نام های لیفتراک دیزلی،لیفتراک بنزینی-گازی شناخته می شوند.در دو نوع چهار چرخ و سه چرخ می باشد که در سه چرخ،دو چرخ در جلو و یک چرخ در عقب برای مانور پذیری بیشتر موجود می باشد و بیشتر استفاده از لیفتراک چهار چرخ متداول می باشد.

 اپراتور در دستگاه می نشیند و در پشت لیفتراک وزنه تعادلی برای برقراری تعادل دستگاه قرار دارد و با چنگال ها در جلو دستگاه اپراتور می تواند بار را جابه جا کند.
اما به دلیل موارد بهداشتی لیفتراک های سوختی مثل دیزل و دوگانه به دلیل گازهای تولیدی نمی توانند در فضاهای کوچک و بهداشتی کار کنند.

بیشتر بدانید:
‫0/5 ‫(0 نظر)

25 دیدگاه دربارهٔ «تفاوت انواع لیفتراک»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *