خرید، فروش و اجاره لیفتراک

برنامه تعمیر لیفتراک

برنامه تعمیر لیفتراک

برنامه تعمیر لیفتراک در سایت شهر لیفتراک

برنامه تعمیر و نگهداری لیفتراک  آن برای حفظ صحیح کاکرد ماشین‌ آلات بسیار ضروری است. یک ماشین خوب نگهداری شده سال‌ ها خدمات قابل اعتماد و مطمئن را در اختیار شما قرار می‌دهد. اگر می‌خواهید از سرمایه گذاری خود بیشترین بهره را ببرید و به کاهش تعمیرات لیفتراک کمک کنید، نگهداری لیفتراک پیشگیرانه یک ضرورت است.

نکات مهم برای نگهداری لیفتراک

نکات مهم برای نگهداری لیفتراک عبارت است از:

  1. به عنوان یک برنامه جامع تعمیر و نگهداری لیفتراک، روزانه دستگاه خود را بازرسی کنید .
  2. برنامه نگهداری توصیه شده از سازنده را مطالعه و دنبال کنید .
  3. به محض بروز مشکل با هر مسئله‌ای پیگیری های لازم را انجام دهید .
  4. برای یک برنامه جامع تعمیر و نگهداری لیفتراک ثبت نام کنید .

در ادامه هر یک از موارد بالا را که به آن اشاره کردیم را بررسی خواهیم کرد.

بیشتر بدانید: تعمیر لیفتراک

1 – به عنوان یک برنامه جامع نگهداری لیفتراک، روزانه دستگاه خود را بازرسی کنید :

بازرسی انواع فیلتر لیفتراک قبل از استفاده، هم راه مناسب برای شناسایی زود هنگام مشکلات احتمالی است، هم این چک‌ کردن ها اطمینان حاصل می‌کنند که لیفتراک قبل از هر بار OSHA یک نیاز جابجایی ایمن است و باعث صرفه جویی در وقت و هزینه برای تعمیر مشکلات می‌شود تا اینکه در کار دستگاه اختلال ایجاد کنند.
بهترین راه برای پیاده‌سازی این چک‌ها استفاده از یک چک لیست استاندارد و روزانه است تا اطمینان حاصل شود که قبل از استفاده لیفتراک، همه مناطق مورد نگرانی بررسی کامل شده است . برخی از موارد توصیه شده این چک لیست به شرح زیر است:

  1. شلینگ
  2. فشار و شرایط تایر
  3. عملکرد کمربند ایمنی صندلی
  4. سطح مایعات
  5. چنگال و محافظ سربار
  6. عملکرد ترمز
بیشتر بخوانید
دینام لیفتراک

 

بهتر است بخوانید:معاوضه لیفتراک

برنامه تعمیر لیفتراک

2 – برنامه نگهداری توصیه شده از سازنده را دنبال کنید 

تعمیر و نگهداری لیفتراک شما باید طبق برنامه ارائه شده توسط سازنده باشد. به عنوان مثال، بیشتر تولیدکنندگان توصیه می‌کنند یک بازرسی یا خدمات عمیق بعد از مدت معینی انجام شود یعنی تغییر روغن در هر 3 ماه یا مقدار مشخصی از استفاده کنید.

اطمینان از انجام کارهای به موقع مانند تغییر روغن، تغییرات تایر در شرایط تایر، تغییر مایعات و فیلترها، تعویض پلاگین جرقه، سرویس ترمز و حرکت درایو و موارد دیگر به شما کمک می‌کند تا از مشکلات بزرگ ‌تر که می‌تواند  زمان، هزینه و ایمنی برای شما به همراه داشته باشد، به دور باشید .

لاستیک‌ها همچنین می‌توانند دچار سایش و از بین بروند. از آنجا که لاستیک برای عملکرد مناسب لیفتراک بسیار مهم است، نگهداری لیفتراک باید شامل بازرسی منظم و سرویس‌دهی لاستیک باشد.

لیفتراک‌های خود را هفتگی به عنوان بخشی از برنامه نگهداری لیفتراک خود تمیز کنید. پاکیزگی باعث می‌شود تا لیفتراک شما بیشتر از بهبود جذابیت زیبایی شناختی آن باشد.

بیشتر بخوانید
خرابی باتری لیفتراک

در نتیجه، شما باید تمیز کردن‌های هفتگی را به عنوان بخشی از برنامه نگهداری لیفتراک خود درج کنید. این فرایند باید شامل دمیدن رادیاتور، از بین بردن هرگونه عنصر کثیف لیفتراک و تغییر فیلترها کثیف شده باشد. این تمیز کردن منظم، لیفتراک شما را برای سال‌ها در صدر کار خود قرار می‌دهد و با کاهش ساییدگی و پارگی بر روی دستگاه ، باعث صرفه جویی در هزینه می‌شود .

بهتر است بدانید:جک پالت

3 – به محض بروز مشکل با هر مسئله‌ای برخورد کنید

با وجود چک‌های روزانه و یک برنامه منظم برای نگهداری لیفتراک، گاهی اوقات ممکن است موارد غیر منتظره‌ای رخ دهد که با دستگاه شما ایجاد می‌شود. به عنوان مثال، یک اپراتور ممکن است متوجه شود که ترمز در حین تغییر آن‌ها نرم‌تر می‌شود، یا ممکن است یک قلع در حین استفاده خم یا شکسته شود.

رسیدگی سریع به این موارد عنصر مهمی در جلوگیری از بروز مشکلات بزرگ‌تر و در عین حال حوادث خطرناک‌تر است. پرداختن به مشکلات زود هنگام می‌تواند از بزرگ شدن مسائل کوچک جلوی گیر کند. به عنوان مثال، تعمیر نشت مایع خنک کننده بسیار ارزان‌تر از آن است که جایگزین کل موتور پس از نشت غفلت باعث خسارت گسترده‌ای شود. از ترمزهای نرم‌تر از آنچه که انتظار می‌رود صبر کنید تا ترمز کاملا کار کند، ایمن‌تر است.

بیشتر بخوانید
دستور العمل ایمنی لیفتراک

برای اینکه لیفتراک‌های خود را در وضعیت خوبی قرار دهید، به محض بروز مشکل با هر مسئله‌ای برخورد کنید. این به معنای تشویق گزارش‌های مربوط به مشکلات کارمندان، فورا حذف لیفتراک از کار در صورت نمایش موضوعاتی است که نیاز به تعمیر، آدرس‌دهی به صداهای عجیب یا بلند از دستگاه دارند و فورا با یک تکنسین مجوز تماس بگیرید تا بتواند با این مشکلات برخورد کند.

بیشتر بدانید:فروش لیفتراک

4 – برای یک برنامه جامع تعمیر و نگهداری لیفتراک ثبت نام کنید

گاهی، یکی از راه های ساده برای نگهداری صحیح دستگاه‌های شما امضای قرار دارد تعمیر است. تعمیر و نگهداری لیفتراک یک جزء اساسی در استفاده موفق لیفتراک است. با انجام بازرسی‌های روزانه، به دنبال برنامه تعمیر و نگهداری توصیه شده از سازنده، چک کردن لاستیک به طور مرتب، تمیز کردن هفتگی لیفتراک، رسیدگی به مشکلات به محض بروز و ثبت نام در یک برنامه جامع تعمیر و نگهداری لیفتراک، می‌توانید عمر دستگاه‌های خود را طولانی‌تر کنید  .
به همین دلیل هم بهتر است با افراد حرفه‌ای در این زمینه آشنایی داشته باشید تا در مواقع لزوم از آن‌ها استفاده کنید. شما هرگز نباید نگران صلاحیت افرادی باشید که در لیفتراک شما کار می‌کنند و به این معنی است که برای هر کار خدماتی بهترین کیفیت را از خدمات شهر لیفتراک دریافت می‌کنید.

بیشتر بدانید:قطعات لیفتراک

‫0/5 ‫(0 نظر)

17 دیدگاه دربارهٔ «برنامه تعمیر لیفتراک»

  1. من تو برنامه تعمیر لیفتراک خیلی مشکل داشتم با خوندن این مطلب بیساری از مشکلاتم حل شد

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *