خرید، فروش و اجاره لیفتراک

اجاره لیفتراک در فتح

اجاره لیفتراک در فتح

اجاره لیفتراک در فتح را در شهر لیفتراک بخوانید …

لیفتراک چیست؟

لیفتراک ازجمله ماشین های ضروری و کاربردی در صنعت می باشد که انواع بار را با استفاده از آن حمل و جابه جا میکنند. این ماشین الات در وزن های مختلف تولید می شوند.

اولین بار در اوایل قرن بیستم، اولین لیفتراک توسط شرکت کلارک اختراع شد. با وجودی که لیفتراک ها می توانند بارها را با وزن زیاد جا به جا کنند، ولی لازم است که هنگام حمل بار به وزن کالا توجه شود. حداکثر توان حمل بار توسط کارخانه برای هر لیفتراک، از قبل تولید آن تعیین می شود.

لیفتراک وسیله ای است که دو شاخک در جلو دارد و برای بالا و پایین بردن وسایل و همچنین جا به‌ جایی کاربرد دارد . در این ماشین صنعتی ، شاخک ها به شکل های مختلفی تولید می شوند و دکل های عمودی که در آن وجود دارد، برای بالا و پایین کردن و جابه‌جایی انواع بار مانند مثل جعبه پالت، لوله و ورق بشکه و … استفاده می شود. از لیفتراک در فضای داخل ساختمان و بیرون از ساختمان استفاده می شود.

چندین نوع  لیفتراک در بازار وجود دارد. هر لیفتراکی باید دارای استانداردهای بین ‌المللی مانند سایرمحصولات صنعتی باشد . از انواع لیفتراک در صنعت می‌توان لیفتراک برقی، لیفتراک دیزلی و لیفتراک دوگانه سوز نام برد . ‌از جمله این عوامل می‌توان ایمنی لیفتراک، قیمت لیفتراک، کارایی لیفتراک، کارخانه سازنده و خدمات پشتیبانی آن را نام برد.

بیشتر بخوانید
اجاره لیفتراک در صفادشت

برای اجاره لیفتراک در فتح با شهر لیفتراک در ارتباط باشید .

بیشتر بدانید: تعمیر لیفتراک

اجزای لیفتراک

یک دستگاه لیفتراک دارای اجزای مختلفی است که در ادامه این مقاله اجزای مختلف آن را بررسی می کنیم. به طور کلی اجزای اصلی لیفتراک شامل بدنه لیفتراک، اتاق راننده، محافظ سقف، نگهدارنده بار، شاخک ها، تکیه گاه شاخک ها، چرخ ها، سیستم ترمز، سیستم هیدرولیک، سیلندر، وزنه تعادل، تجهیزات هشدار دهنده ایمنی و … هستند.

شاسی

شاسی لیفتراک به عنوان چارچوب اصلی این دستگاه است و اجزای دیگر لیفتراک مثل چرخ‌ ها، وزنه تعادل، دکل و … بر روی این قسمت قرار میگیرند.

وزنه تعادل

برای ایجاد تعادل در لیفتراک از وزنه تعادل استفاده می‌شود. این وزنه دارای جنس چدن و در قسمت پشتی لیفتراک قرار میگیرد.

کابین راننده

کابین قسمتی از لیفتراک است که هدایت دستگاه را بر عهده دارد. این اتاقک دارای اجزای مختلفی مانند پدال، فرمان، اهرم، صندلی و … است. برای حفظ جان راننده در برابر خطرات احتمالی، معمولا سقف کابین این دستگاه از جنس فلز ساخته می شود.

بیشتر بخوانید
اجاره لیفتراک دستی

بهتر است بدانید:جک پالت

وسایل هشدار دهنده لیفتراک

هنگام کار کردن با لیفتراک لازم است که برای جلوگیری از بروز حوادث، تمامی جوانب رعایت شود . با این حال برای مواقع ضروری از تجهیزات هشدار دهنده در این دستگاخ استفاده می شود. این تجهیزات شامل : تجهیزات هشدار دهنده شنیداری، تجهیزات هشدار دهنده دیداری، بوق، بلندگو و چراغ چشمک زن می شوند .

نگهدارنده بار

برای اینکه از حرکت بار به سمت عقب، کابین راننده و سقوط آن جلوگیری شود، در دستگاه لیفتراک از نگهدارنده بار استفاده می شود.

بیشتر بدانید:فروش لیفتراک

 

اجاره لیفتراک در فتح
اجاره لیفتراک در فتح

 

کاربرد لیفتراک در صنایع فولاد

لیفتراک یکی از اصلی ترین وسایل مورد نیاز در صنایع فولاد است. پس یکی از کاربردهای آن، استفاده آن در صنایع فولاد می باشد. چون فولاد های آلیاژی که در صنایع فولاد تولید می شوند، دارای وزن بسیار سنگینی هستند، بنابراین با استفاده از لیفتراک می ‌توان آنها را جابه جا کرد. کاربرد لیفتراک در صنایع فولاد دارای مزایای زیادی است که از جمله این مزایا می توان موارد زیر را نام برد:
استفاده از این دستگاه موجب کاهش هزینه ها و صرفه جویی در نیروی انسانی می شود. زیرا با تهیه لیفتراک و استخدام اپراتور می توان به جای استخدام چندین نیرو برای کار در انبار، به راحتی جابه جایی کالا را انجام داد.

بیشتر بخوانید
قدرت جابجایی لیفتراک در حالت های مختلف

چون در کارخانه های صنعت فولاد، اجسام وزن سنگینی دارند ، بنابراین برای جابه جایی آن ها مثل شمش فولادی و میلگردها می‌توان با استفاده از لیفتراک سرعت کارها را افزایش داد.

بیشتر بدانید:قطعات لیفتراک

انواع لیفتراک بر حسب نوع موتور

موتور از اجزای اصلی لیفتراک به شمار می آید که تامین کننده قدرت و گشتاور لازم برای دستگاه می باشد. بر اساس نوع موتور به کار رفته در لیفتراک، این دستگاه دارای انواع مختلفی می باشد. امروز برای به کار انداختن موتور لیفتراک از انواع مختلف سوخت استفاده می‌شود. از مهمترین سوخت ‌های به کار برده شده برای لیفتراک، می توان به دیزل، بنزین، گاز، بنزین و نیروی الکتریکی اشاره کرد که این سوخت بستگی به محل مورد استفاده دستگاه دارد که معمولاً به صورت برقی، فسیلی و گازی می باشد.

بهتر است بدانید:خرید لیفتراک

اجاره لیفتراک در فتح و اجاره لیفتراک در شهر لیفتراک

 

در صورت نیاز به اجاره لیفتراک در فتح شما متوانید با واحد فروش و اجاره شهر لیفتراک تماس بگیرید .

بهتر است بخوانید:معاوضه لیفتراک

‫0/5 ‫(0 نظر)

8 دیدگاه دربارهٔ «اجاره لیفتراک در فتح»

  1. هزینه اجاره لیفتراک در فتح چه قدر است ؟ من برای جابه جایی وسیله سنگین نیاز به اجاره لیفتراک هستم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *