خرید، فروش و اجاره لیفتراک

جک پالت توزین دار

جک پالت توزین دار

در این مقاله که توسط شهر لیفتراک تهیه شده ، جک پالت توزین دار را مورد بررسی قرار دادیم . و در مورد آن مطالبی درج کردیم .

جک پالت چیست ؟

جک پالت ابتدایی ترین شکل لیفتراک است و برای جابجایی پالت ها در انبار یا تریلر در نظر گرفته شده است. این نوع لیفتراک ها یکی از ضروری ترین ابزارهایی است که در انبارها یافت می شود و برای حمل بارهای کوچک در فواصل کوتاه استفاده می شود.

جک پالت سه دسته هستند که شامل دستی ، موتوری و التریکی است .به طور معمول، جک پالت دستی و موتوری برای بارگیری و تخلیه کامیون ها استفاده می شود در حالی که جک های پالت الکتریکی سواری می توانند برای حمل و نقل افقی از طریق انبارها استفاده شوند.

 

جک پالت توزین دار

 

جک پالت توزین دار

 

ترازوهای جک پالت که با نام جک پالت توزین دار (ترازوهای پالت تراک) نیز شناخته می شوند ، دستگاه های توزین سیار هستند . که برای وزن کردن پالت های 600 کیلوگرمی تا 1500 کیلوگرمی در حین حرکت ، برای به حداکثر رساندن کارایی و توان طراحی شده اند . ترازوهای پالت، پلتفرم‌های سنگین U شکل هستند که برای توزین استاتیکی ساده پالت‌های 300 کیلوگرم تا 3000 کیلوگرم طراحی شده‌اند که باعث صرفه‌جویی در فضای کف، افزایش سرعت بارگیری و افزایش ایمنی در محیط‌های سخت صنعتی می‌شود. هر دو دقت بالا و قابلیت اطمینان طولانی مدت را برای پشتیبانی از فرآیندهای تولید به شما ارائه می دهند.

بیشتر بخوانید
جک پالت با طول بلند

بیشتر بدانید:قطعات لیفتراک

مزایای استفاده از جک پالت توزین دار

 

  • بهترین و کم هزینه ترین راه حل وزن گیری در انبار
    • امکان وزن بار در هر زمان و هر مکان
    •  با دو واحد پوند و کیلوگرم بار را وزن کنید
    • حداکر خطا 0.1% در مقیاس ظرفیت
    • دقت بالا در زمین و بار نا همگون
    • جلوگیری از اتلاف وقت، افزایش راندمان و کاهش نیروی انسانی
    • جک پالت توزین دار با چرخ‌ها و غلتک‌ها برای سهولت در جابجایی و حمل و نقل پالت‌کامیون‌های سنگین تعبیه شده‌اند.
    • دو نوع جک پالت توزین دار از فولاد ضد زنگ و فولاد ملایم ساخته شده اند که بیشتر  تفاوت آن ها در وزن و قیمت است.

بیشتر بدانید:فروش لیفتراک

جک پالت توزین دار

    چگونه کار می کند؟

    هنگام استفاده از یک جک پالت توزین دار ، می توانید به راحتی وزن بار را در حین جابجایی آن تأیید کنید. اینجوری کار میکند:

    شما باید مطمئن شوید که ترازو به دقت کالیبره شده باشد.همچنین مطمئن شوید که کامیون پالت روی یک سطح صاف قرار دارد.اگر نمی‌خواهید وزن پالت را درج کنید، ابتدا یک پالت خالی را وزن کنید.برای دریافت وزن از نشانگر وزن، پالت زمین را با پالت تراک بلند کنید.
    صفحه نمایش LCD دیجیتال وزن محصول را نشان می دهد. این به دلیل سطحی است که پالت تراک روی آن ایستاده است و لرزش و حرکت هنگام حرکت جک پالت است.
    مطمئن شوید که سیستم متریک مناسب را انتخاب کرده اید. اکثر کامیون های پالت  می توانند وزن را با مقیاس اونس، پوند یا کیلوگرم نشان دهند.

    بیشتر بخوانید
    تفاوت انواع جک پالت

    جک پالت توزین دار معمولاً انواع مختلفی از موادی را که کارگران می توانند روی پالت بار کنند، وزن می کنند. ممکن است کالاها به شکل بسیاری از واحدهای بسته بندی شده کوچک، بسته بندی شده روی یک پالت، یا یک مخزن، مخزن یا سایر ظروف سنگین که با استفاده از بست های تخصصی روی پالت محکم شده باشند. این مدل جک پالت ها از مهندسی توزیع وزن برای یافتن وزن دقیق برای بار کل پالت استفاده می کنند.

    بهتر است بخوانید:معاوضه لیفتراک

     

    جک پالت توزین دار

    بیشتر بدانید:تعمیر لیفتراک

    موارد استفاده از جک پالت توزین دار

     

    این مدل جک پالت ها اشکال مختلفی دارند و استفاده از تجهیزات بستگی به فرم آن دارد. تولید کنندگان از آن در سراسر جهان استفاده می کنند:

    بیشتر بخوانید
    چرخ جک پالت دستی

    صرفه جویی در زمان: کالاها می توانند در حین حرکت از نقطه A به نقطه B اندازه گیری نیز بشوند. این امر به صرفه جویی در زمانی کمک می کند که می توانست برای قرار دادن کالا در سایر سکوهای توزین، برداشتن و ترتیب دادن برای ارسال استفاده شود.

    جک پالت توزین دار

    بهبود ایمنی: بارگیری و تخلیه کالا و همچنین  اندازه گیری های کالا  نیاز به ایمنی زیادی دارد .
    محاسبه وزن: ترازو جک پالت یک ترازو توزین صنعتی است که برای محاسبه وزن کالاها در حین انتقال آنها به مکان های دیگر استفاده می شود.
    افزایش بهره وری: کارهای بیشتری را می توان در یک دوره مختصر انجام داد زیرا امکان انجام چند کار را می دهد.
    انعطاف پذیری: استفاده از این دستگاه بسیار آسان است و در هر جایی که نیاز است حرکت می کند.
    جلوگیری از بارگیری بیش از حد: با بارگیری کالا، وزن ثبت شده و بر روی صفحه دیجیتال نمایش داده می شود و این امکان را فراهم می کند که از ظرفیت بارگیری فراتر نرود.

    بیشتر بدانید:

    خرید لیفتراک

    اجاره لیفتراک

    جک پالت

    ‫0/5 ‫(0 نظر)

    2 دیدگاه دربارهٔ «جک پالت توزین دار»

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *