خرید، فروش و اجاره لیفتراک

تعمیر لیفتراک یونگ هانریش

تعمیر لیفتراک یونگ هانریش

تعمیر لیفتراک یونگ هانریش‌ در شهر لیفتراک :

شرکت یونگ هانریش

شرکت لیفتراک سازی یونگ‌ هانریش در کشور آلمان و در قاره اروپا ، فعالیت دارد. این شرکت با بیش از 60 سال سابقه تولید ماشین آلات‌ و ابزار در صنعت لجستیک و انبار داری از خود سابقه درخشانی به جای گذاشته است. جک پالت دستی و برقی ، انواع لیفتراک ها و … بخشی از محصولات‌ این کمپانی می باشد. لیفتراک یونگ هانریش‌ در دو مدل لیفتراک برقی یونگ هانریش و لیفتراک دوگانه سوز تولید و روانه بازار شده است. در ادامه به بررسی هر کدام از مدل های لیفتراک یونگ هانریش پرداخته و نحوه تعمیر آن هارا بیان می کنیم.

لیفتراک برقی یونگ هانریش

لیفتراک برقی یونگ هانریش از تکنولوژی و فن آوری خاصی بهره می برد. این فناوری وقتی مهم می باشد. که تنها با یک بار انجام فرآیند شارژ لیفتراک برقی با دستگاه شارژر لیفتراک می توان به مدت ۱۶ ساعت (دو شیفت کاری) از آن استفاده نمود. به این فناوری در اصطلاح بازیابی انرژی یا Energy Recovery می گویند. با این فرآیند دیگر نیاز به تعویض باتری لیفتراک در زمان های طولانی کار ندارید.

این سری از لیفتراک های تولید شده. توسط هانریش نیروی محرکه خود را از موتور های سه فاز AC قدرتمند ساخت خود کمپانی تامین می نمایند. از ویژگی های این نوع از موتور می توان به این قابلیت اشار نمود. که این نوع خاص از موتور بدون نیاز به تعویض ذغال می باشد. که این قابلیت خود نگهداری آسان و صرفه جویی در هزینه های مختلف را به همراه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید
تعمیر لیفتراک اشتیل

بیشتر بدانید:خرید لیفتراک

لیفتراک های برقی تولیدی شرکت یونگ هانریش قابلیت جابجایی پالت هایی از وزن ۱ تن تا 6.5 تن را دارا می باشند. دید بسیار عالی اپراتور نسبت به بار ، نمایش میزان شارژ باتری ، ساعت عملکرد دستگاه ، نمایش خطا های دستگاه در صورت بروز هر گونه مشکل برای قسمت خاصی از دستگاه. دکمه کاهش سرعت و سیستم کاهش سرعت سر پیچ ها به صورت اتوماتیک جهت افزایش ایمنی هر چه بیشتر .شارژ مجدد باطری در هنگام ترمز از دیگر‌ ویژگی‌ های لیفتراک برقی یونگ هانریش به حساب‌ می آید‌.

تعمیر لیفتراک یونگ هانریش

لیفتراک دوگانه سوز یونگ‌ هانریش

لیفتراک هیبریدی یا دوگانه سوز نوعی از لیفتراک میباشد. که از بنزین و گاز به عنوان سوخت استفاده می کند. این دستگاه با نام لیفتراک دوگانه سوز یا هیبریدی شناخته میشود.

این دستگاه دارای یک مخزن ذخیره سوخت گاز مایع بوده. و علاوه بر گاز با نیروی الکتریکی نیز کار میکند. و همچنین برخی از این لیفتراک ها با نیروی برق و بنزین کار میکنند. استفاده در کنار هم از سوختهای گاز LPG و بنزین در این لیفتراک ، موجب مناسب بودن این دستگاه جهت کاربری در محیط های باز و همچنین محیط های سر پوشیده شده است. شایان ذکر است. که میزان تولید آلایندگی ها در این لیفتراک بسیار کمتر از لیفتراک های دیزلی بوده و به همین جهت این لیفتراک جهت کاروری در انبار ها و کارخانجات شرکت های فعال در صنایع مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی و سردخانه ها به علت ضرورت های مبنی بر عدم وجود آلایندگی ها و محدودیت های بهداشتی مناسب تر است.

بیشتر بخوانید
شناخت انواع درایور در تعمیر لیفتراک برقی

بهتر است بدانید:معاوضه لیفتراک
لیفتراک دوگانه سوز یونگ هانریش در رنج های مختلف قابلیت جابجایی پالت هایی به وزن 1.5 تن تا 5 تن را دارا می باشند.

همچنین جابجایی تا ارتفاع 7.5 متر از ویژگی های لیفتراک دوگانه سوز‌بونگ هانریش است. موتور های دیزلی استفاده شده. دارای گشتاور بالا و دور موتور پایینی می باشند. از ویژگی های مهم این نوع از موتور ها می توان به سبز بودن. و سازگار با محیط زیست بودن. این نوع از موتورها اشاره نمود. موتور های دیزلی استفاده شده در لیفتراک های دو گانه‌ سوز تولید شرکت یونگ هانریش تولید شده شرکت کوبوتای ژاپن می باشد. سیستم ترمز دستی الکتریکی لیفتراک یونگ هانریش تنها با فشردن یک دکمه بسیار ساده فعال شده. و خیال شما را از قفل شدن.لیفتراک در پارکینگ راحت می کند به این سیستم ترمز پارکینگ هم گفته می شود.

بیشتر بخوانید
لیفتراک سپاهان

بهتر است بخوانید:اجاره لیفتراک

برخی دیگر از مزایای لیفتراک دوگانه سوز یونگ هانریش

یکی دیگر از مزایای لیفتراک دوگانه سوز یونگ هانریش به جهت طراحی و مهندسی دقیق مهندسان شرکت هانریش کیفیت ساخت در بخش های مختلف لیفتراک می باشد. کیفیت ساخت بسیار خوب نتیجه حداقل خرابی دستگاه در طول زمان کاری آن می باشد. طراحی ارگونومیک صندلی ، صندلی قابل تنظیم راننده ، دید عالی اپراتور ، سیستم خنک کننده روغن گیربکس ، سیستم ترمز دیسکی مرطوب از ویژگی های دیگر این نوع از لیفتراک می باشد.

بهتر است بدانید: قطعات لیفتراک

تعمیر لیفتراک یونگ هانریش

تعمیر انواع لیفتراک یونگ هانریش

محصولات متنوع ساخت این شرکت و استقبال از آنها به دلیل کیفیت ممتاز ، سبب شده. تا شهر لیفتراک با به کار گیری تکنسین های لیفتراک و مکانیک های دوره دیده لیفتراک ، اقدام به ارائه برنامه خدمات تعمیر لیفتراک یونگ هانریش نمایند. بنابر این برای تعمیر لیفتراک یونگ هانریش فقط کافی است. از طریق سایت شهر لیفتراک با متخصصان ما ارتباط برقرار کنید‌.

بهتر است بخوانید:فروش لیفتراک

‫0/5 ‫(0 نظر)

6 دیدگاه دربارهٔ «تعمیر لیفتراک یونگ هانریش»

  1. با توجه به تحریم هایی که شامل حال ایران شده ،بسیار عالی که تعمیر لیفتراک یونگ هانریش در شهر لیفتراک انجام میشه ./

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *